טלוויזיה

בשורה למעריצי FRIENDS: חברי הקאסט מתאחדים לכבוד מת'יו פרי

אחרי האיחוד בשנת 2021, חברי הקאסט של FRIENDS נמצאים בימים אלו בדיונים לקראת איחוד נוסף בטקס האמי שיתקיים בינואר 2024  בכדי לחלוק כבוד למת'יו פרי שהלך לעולמו
מערכת ice | 
חברים איחוד (צילום אינסטגרם)
לאחר פרק האיחוד המפורסם שאירע בשנת 2021, צפויים חברי הקאסט של 'חברים' להתאגד שוב ולבצע איחוד מיוחד לכבוד שחקן הסדרה האגדי מת'יו פרי אשר נמצא ללא רוח חיים בביתו שבלוס אנג'לס לפני חודש. האיחוד המדובר יתקיים בטקס האמי שעתיד להיערך בינואר 2024.
לאחר מותו, רבים מחבריו של פרי ששיחקו לצידו לאורך השנים נפרדו ממנו ברשתות החברתיות אך מעריצי הסדרה האהובה ציפו בקוצר רוח לתגובותיהם של חבריו לסדרה 'חברים' הלוא הם ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק ודייויד שווימר שהקפידו לשמור על קשר לאחר סיום הסדרה.

רק אחרי שעיכלו את הבשורה לדבריהם, שיחררו החמישה הצהרה משותפת: "כולנו הרוסים כל כך מאובדנו של מתיו. אנחנו יותר מסתם חברים לקאסט. אנחנו משפחה. יש כל כך הרבה מה לומר, אבל כרגע אנחנו הולכים לקחת רגע להתאבל ולעבד את האובדן הבלתי נתפס הזה. עם הזמן נגיד יותר, ככל שנוכל. לעת עתה, המחשבות והאהבה שלנו נמצאות עם משפחתו של מאטי, חבריו וכל מי שאהב אותו ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה