ויראלי

מור ממן נפרדה מבן זוגה שהכירה בשידוך: "הכל משתבש לטובה"

מלכת היופי בדימוס, מור ממן, ובן זוגה, שלום רהב משולם, אותו הכירה במסגרת שידוך, נפרדו. האירוסים עליהם הכריזו לפני חודש, בוטלו. ממן: "הכל משתבש לטובה"
רוני שיינר |  1
מור ממן (צילום אינסטגרם/ מור ממן)
מור ממן (28), אשת עסקים ומלכת היופי של ישראל לשנת 2014, התארסה לפני חודש לבן זוגה, שלום רהב משולם (41), אותו הכירה במסגרת שידוך. בימים האחרונים, כך דווח בעמוד האינסטגרם "ערב טוב", השניים נפרדו וביטלו את האירוסים. 
הבוקר פרסמה ממן תגובה ראשונה לדבר הפרידה, כשכתבה: "הכל משתבש לטובה". 
ממן היא אם לשני ילדים, מנישואיה לאיש העסקים הצרפתי ישראל פרנק אמסלם. השניים נפרדו לפני שנתיים. רהב משולם הוא בעל מכון אגרוף ואב לשלושה ילדים. בין השניים פער של 13 שנה. 
ממן התקרבה לדת והחלה לחזור בתשובה לפני שמונה שנים. לפני שבועיים התייחסה לתחושותיה לגבי ההליך בו בחרה ובשינוי שחל בגישתה בשנים האחרונות.
ממן כתבה לעוקביה: "לא הרבה יודעים עלי, אני לא באתי מבית דתי. לפני שמונה שנים כשהתחלתי להתחזק באמונה, לקחתי על עצמי צניעות. מודה, הצניעות החזיקה בדיוק חודשיים. כי לא הבנתי את מה שאני מבינה היום, וכמה שזה משמעותי". 
"היום אני מבינה שהצניעות זאת מלכות. היום אני מבינה שכשאת סוגרת מבחוץ, את מאפשרת לאור הפנימי שלך לצאת החוצה ולקבל משמעות. היום אני מבינה את היופי, המשמעות, הזכות, המלכותיות והשליחות. צניעות זאת אחריות, כי כשאת לבושה בצניעות, גם הפנימיות שלך צריכה להיות באותו התדר. זה משהו שמתחיל מבפנים לבחוץ. תודה להשם על הזכות לשוב אליו, דווקא ממקום שראיתי הכל, לבחור בו"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קוקי
    קוקו 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראית לי קצת קוקו.
    סגור