ויראלי

ינון מגל חושף: הסרטון המצמרר של החיילים ברצועת עזה

ינון מגל שיתף בחשבון הטוויטר שלו סרטון מרגש במיוחד של  דוד ואחיין, לוחמי צה"ל, שנפגשו לראשונה ברצועת עזה, בתוך העיר חאן יונס, אחרי 120 ימים בהם הם לא התראו. צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום X/ @YinonMagal)
ינון מגל, העיתונאי הוותיק ומגיש התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, העלה אתמול (שני) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא צירף סרטון מרגש ומצמרר במיוחד של דוד ואחיין, לוחמי צה"ל, שנפגשו לראשונה ברצועת עזה, בתוך העיר חאן יונס, אחרי 120 ימים בהם הם לא התראו.
על רקע הסרטון ששיתף ינון מגל הוא כתב: "אחרי 120 יום. הדוד והאחיין נפגשו בחאן יונס", כאשר על רקע הדברים הוא הוסיף אימוג'י של לב אדום. בסרטון המקורי שעלה לטיקטוק על ידי הדוד, הוא כתב: "אחרי 120 ימים ברצועת עזה נפגש עם האחיין שלי בהפתעה בחאן יונס".
כזכור, לפני מספר ימים התראיין מגל ב"ערוץ הספורט" שם הוא טען כי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים מקבלת יחס שונה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל משאר הקבוצות. במהלך השיחה עם אלי אוחנה ומשה פרימו טען ינון מגל: "אני יודע שלבית"ר תמיד נותנים את העונשים הכי חמורים לא משנה מה. אתה מבין? לא משנה מה קורה את בית"ר דופקים. זה מה שאני יודע".
ינון מגל התייחס גם לאוהדי הפועל תל אביב ואמר: "וגם עם הפועל, כל ה..שכחתי איך קוראים להם. כל הקיצוניים של הפועל שם. האולטראס. לא מתייחסים אליהם כמו לבית"ר, כמו ללה פמיליה וכאלה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגל עובר תהליך ערסווזציה מואץ ..
    להקיא עליו 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חושב שאנשים לא מביניםנאת הפוליטיזציה...שופופו על הטבעת של ערס מצוי משנות ה-70, מעניין מתי הוא יופיע עם שרשר וגורמט.. גועל של יצור.
    סגור
  • 1.
    כבוד (ל"ת)
    בהצדעה 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור