ויראלי

הבשורה המרגשת של הזמר מאור אדרי

מאור אדרי ורעייתו נאור חשפו הערב כי הם מצפים לילד שני, אח או אחות לריף בן השנתיים וחצי. בספטמבר האחרון שיתפה נאור כי עברה הפלה, לאחר הריון חוץ רחמי 
רוני שיינר | 
מאור אדרי, נאור וריף (צילום נטלי דבח)

הזמר והיוצר מאור אדרי חשף הערב (מוצאי שבת) כי הוא ורעייתו נאור פוני, נמצאים בהריון שני. השניים, שנישאו לפני ארבע שנים, הורים לריף בן השנתיים וחצי. 

בספטמבר האחרון, חשפה פוני כי הריון חוץ רחמי שעברה, הסתיים בהפלה: "ביום רביעי תקף אותי כאב חדש בבטן, ברמה שלא הצלחתי לעמוד על הרגליים. לקחתי משכך כאבים והכאב נרגע", סיפרה פוני. 
 



היא המשיכה: "בשישי בבוקר החלטתי ללכת לרופא נשים ולבדוק לעומק את מה שקרה בגוף שלי. עושים לי בדיקת הריון ומברכים 'מזל טוב, את בהריון'. הייתי בעננים. משם שלחו אותי לאולטרסאונד וגילו שההיריון מחוץ לרחם, ושאני מדממת בחלל הבטן מסביב לחצוצרות. נסעתי מיד למיון, שם הבנתי שיש לי הריון שהתפתח בחצוצרה ושאין ברירה, אני צריכה להיכנס מיד לניתוח, להוריד את ההיריון ואת החצוצרה". 

נאור סיימה במסר לעוקבות שלה: "לי לא הייתה מודעות, לקחתי את הזמן, חשבתי שזה כאב שיחלוף. לא תיארתי לעצמי שזה יכול להיות הריון חוץ רחמי. אל תהיו שאננות, אם לא הייתי מגיעה בזמן להיבדק, לא יודעת איפה הייתי היום". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה