תרבות ופנאי

מאור אדרי הסתבך? אם השיר הזה נשמע לכם מוכר - זו הסיבה

באותו היום, וכשהזמר מושיקו מור הבטיח לעשות בדיוק את אותו הדבר כמה ימים קודם לכן, שחרר הזמר האהוב קאבר לשירו של אורי בן ארי "רוק ישן". אף שעלתה המחשבה שמדובר בתרגיל יח"צני מתוחכם, בסביבתו של מור מכחישים את הפרשה, ואומרים כי המהלך היה מכוון מצידו של אדרי
מערכת ice | 
מאור אדרי (צילום משה נחומוביץ)
הזמרים מאור אדרי ומושיקו מור שיחררו שניהם ביום רביעי האחרון קאבר לשיר "רוק ישן" של הזמר אורי בן ארי. לפי הדיווח ב-mako, ניתן היה לטעות כי מדובר בצירוף מקרים, אבל בשבועות האחרונים פרסם מור ללא הפסקה כי הוא עובד על הקאבר לשיר, לדברי סביבתו באופן כזה בו לא ניתן לפספס.
 
אלא שזמן קצר אחרי פרסום הקאבר של מור, גם מאור אדרי פרסם את הקאבר שלו ל"רוק ישן". אף שעלתה המחשבה שמדובר בתרגיל יח"צני מתוחכם, בסביבתו של מור מכחישים את הפרשה, ואומרים כי המהלך היה מכוון מצידו של אדרי. בסביבתו של אדרי, לעומת זאת, הכחישו את הפרטים.
"זה לא היה סוד שאני עומד לשחרר חידוש ל'רוק ישן' של אורי בן ארי, שהוא חבר יקר ואמן מוכשר", סיפר מור לכתב mako גיל משעלי. "אם עוד אמנים בחרו להקליט דווקא את אותו השיר בזמן קצר כל כך, למרות שבמשך שבוע פורסמו טיזרים, ולשחרר אותו באותו היום - זה שלהם. אני לא נכנס לשיקולים של אמנים אחרים. מאחל בהצלחה לכולם בכל אופן". אדרי סירב להגיב לדברים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה