ויראלי

רביב כנר שובר שתיקה: "לפעמים בנאדם צריך לקחת ברייק"

רביב כנר, שלקח מאז תחילת המלחמה הפסקה מהרשתות החברתיות, פרסם לפני זמן קצר סטורי בו הודה לתומכיו ושיתף כי בכוונתו לשוב לעשייה המוזיקלית בקרוב: "אחרי השחרור מהמילואים אני חוזר ליצור ולעשות מוזיקה לאט לאט"  
רוני שיינר |  1
רביב כנר (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמר רביב כנר, שאת שירותו הסדיר עשה כלוחם ביחידת "אגוז", גויס בתחילת המלחמה לשירות מילואים. 
לפני זמן קצר הוא פנה לעוקבים שלו באינסטגרם עם טקסט אישי שכתב עבורם, לאחר שלא היה פעיל כמעט בכלל ברשתות החברתיות מאז ה-7 באוקטובר. 
"מאז תחילת המלחמה אני כמעט ולא משתף כלום. תחושות מעורבות של מה נכון לשתף ומה לא. ואם בכלל. ועד כמה זה משמעותי. עבור מישהו. המון מחשבות לגבי העתיד שלנו. לגבי איך הוא ייראה", כתב רביב. 

הוא הוסיף: "תסכול עצום מצד אחד. ומצד שני תקווה גדולה ורצון להמשיך בחיים בכל הכוח- כשזוכרים ומנציחים את הגיבורים והגיבורות שלנו. ומביאים את החטופים והחטופות בחזרה הביתה. אבל אני עוצר רגע ורוצה להגיד לכם תודה. תודה על התמיכה. תודה על האהבה. תודה על מי ומה שאתם עבורי. תודה על ההבנה שלפעמים בנאדם צריך לקחת ברייק בטח בתקופה כזאת ולעשות ריענון קצר". 
כנר סיים בנימה אופטימית: "אחרי השחרור מהמילואים אני חוזר ליצור ולעשות מוזיקה לאט לאט. מנסה לחזור לעצמי ולתת הכל בשבילכם ולמענכם, כי מגיע לכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתוק אמיתי
    עמיתוש 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכב ענק שלנו
    סגור