ויראלי

עידן עמדי נחשף עם הגיטרה, לראשונה מהפציעה הקשה: צפו

עמדי שנלחם בעזה ונפצע בתקרית לפני כחודש, בה גם איבד את חבריו, פרסם תיעוד ראשון שלו מנגן שוב בגיטרה, יומיים לאחר שחגג את יום הולדתו
שירה יום טוב |  1
עידן עמדי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הזמר עידן עמדי העלה הערב (חמישי) סטורי ראשון שלו כשהוא מנגן, מאז הפציעה הקשה שלו בעזה לפני כחודש. בסטורי וידאו שהעלה, עמדי אמנם לא שר, אבל נראה כשהוא פורט על הכלי שהכי מזוהה איתו - הגיטרה, את הפתיח של "נגמר", אחד משיריו האהובים שמספרים את סיפורו כלוחם.
רק לפני יומיים שיתף הזמר בתמונה שלו רגע אחרי שהתעורר מהפציעה, ולרגל יום הולדתו כתב, "אחד הרופאים בבית החולים קורא לי ׳360׳", פתח עמדי הוסיף: הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש".
 


עמדי המשיך: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות".
 


לסיום כתב עמדי: "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות בחינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ציורים
    אבי נקש 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי אבי בן שהכרתי אותך בערוץ 14...התאהבתי בך כמו נכד. דרך אגב עשית עליי רושם לפני הפציעההפציעה,ף לכן ניצלתי את ההזדמנות שניתנה לי,חשבתי עליךמה לעשות בדבילך
    סגור