ויראלי

הטיסה יצאה משליטה: "מגעילים, התעללות, גיהנום"

סרטון ויראלי שצולם בטיסה מאדינבורו לטנריף חושף קטטת אגרופים, יריקות וקללות שבמרכזה אישה ושני גברים. "הבלונדינית צרחה כל הטיסה ואז החבר שלה ואחיו החלו לריב ביניהם ולהילחם". הטירוף נמשך כשהנוסעים והצוות מנסים להפריד בין הצדדים ולסיים את הקרב בדיוק כששני שוטרים ספרדים עולים על המטוס
מערכת ice | 
הטיסה שיצאה משליטה (צילום טוויטר/השימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
טיסת רינאיייר שעשתה את דרכה מאדינבורו שבסקוטלנד לטנריף באיים הקנריים יצאה מכלל שליטה. סרטון ויראלי שזכה לתהודה ברשתות החברתיות חושף שני גברים מכים אחד את השני, יורקים וצועקים. הנוסעים המבוהלים תיארו את הטיסה "כגרועה ביותר בחייהם" ו"גיהינום".
אחד הנוסעים בטיסה, שיתף בחשבון הפייסבוק וכתב: "הבלונדינית צרחה כל הטיסה ואז החבר שלה ואחיו החלו לריב ביניהם ולהילחם". גבר אחד לבוש בכחול ואחר באפור, כששניהם נעמדו באגרסיביות אחד מול הפנים של השני. נראה שהאיש בכחול רומז שהאיש השני שתה "כמה משקאות יותר מדי".
 
הנוסעת הבלונדינית נראית כשהיא עושה תנועות גסות ואחרי כן נכנסת לוויכוח עם הגבר הלבוש באפור לפני שהגבר השני חובט בו, כך מדווח ה"דיילי סטאר" הבריטי. בשלב מסוים, הגבר באפור מנסה להכות את האישה, שנראית גם היא שולחת אגרופים לעבר נוסע אחר.
מאוחר יותר האיש בכחול צועק: "זאת האישה שלי שאתה מדבר עליה", בטון מאיים. הטירוף נמשך כשנוסעים וצוות הטיסה מנסים להפריד בין הצדדים ולסיים את הקרב בדיוק כששני שוטרים ספרדים עולים ונראה שהאישה והגבר בכחול מלווים אל מחוץ למטוס. נוסעת שישבה מאחורי הנוסעים האלימים אמרה שהיו בעיות לאורך כל הטיסה: "זה היה גיהינום".

(צילום: תומר נויברג/ פלאש 90)
"נאלצתי לסבול את ההתעללות מצדם במשך שעתיים וחצי לפני שהצוות החליט להתערב. זו הייתה הטיסה הגרועה ביותר בחיי. הם איימו שהם יתקפו אותי כשירדתי מהמטוס. סגנון הדיבור שלהם ומה שהם דיברו עליו היו מגעילים. הקרב האלים התרחש בינם לבין עצמם כחצי שעה לפני הנחיתה. הם התחילו עם האגרופים כשעמדנו לנחות".
ריינאייר סיפרה ל"דיילי מייל" הבריטי: "הצוות של הטיסה מאדינבורו לטנריף (ב-19 בפברואר) התקשר מראש לסיוע משטרתי לאחר שמספר קטן של נוסעים החל להפריע בטיסה. המשטרה המקומית הגיעה למטוס עם הגעתו לטנריף ונוסעים אלה הורדו. זה עכשיו עניין של המשטרה המקומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה