תיירות

בשורה אדירה לנוסעים לחו"ל: מחירי הטיסות ליעדים הבאים יצנחו?

קבוצת לופטהנזה הודיעה על הרחבה משמעותית של פעילותה בנתב"ג. היעדים: פרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ודיסלדורף. סך הכל, תוסיף הקבוצה 13 טיסות שבועיות ותעלה ל-33 טיסות בשבוע מ-20 טיסות. היצע המושבים יגדל אל מול הביקוש, מה שמחזק את הסיכוי להפחתה ניכרת בעלויות הטיסה
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
קבוצת לופטהנזה הודיעה אמש (שני) על הרחבה משמעותית של פעילותה בישראל עם הוספת אלפי מושבים בטיסות מישראל ליעדים שונים באירופה מדי חודש. לאחר שהייתה בין הראשונות לחדש את הטיסות לישראל וממנה בתקופת המלחמה, ולאחר שחזרה עם שלוש טיסות בשבוע למינכן - מספר הטיסות יעלה לשבע.
החברה שהחלה עם ארבע טיסות לפרנקפורט תעלה לשבוע טיסות בשבוע. סוויס, ששייכת לקבוצת לופטהנזה תפעיל שבע טיסות בשבוע לציריך במקום חמש כיום ובמקביל, תגדיל את המטוס לאיירבוס 330, מטוס רחב גוף ובכך תוסיף מושבים ותגדיל את ההיצע. חברת אוסטריאן ששייכת גם היא לקבוצת לופטהנזה תעלה משמונה טיסות בשבוע לווינה לעשר טיסות בשבוע.
 
בתוך כך, חברת הלואוקוסט של לופטהנזה, יורו ווינגס, תתחיל לטוס לישראל החל מ-16 במרץ במתכונת דו שבועית לדיסלדורף. סך הכל, תוסיף הקבוצה 13 טיסות שבועיות ותעלה ל-33 טיסות בשבוע מ-20 טיסות. השינוי צפוי להתחיל מ-4 במרץ. בעקבות הוספת הטיסות, היצע המושבים מישראל לאותם יעדים יגדל.
אחד הפרמטרים לקביעת מחירי טיסה הוא היצע מול ביקוש וככל שההיצע עולה, כמו במקרה הזה, כך הסיכוי לירידת מחירי הטיסות עולה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה