ויראלי

אליקו וארוסתו מותקפים: "צמד מוזרים, הפרש מאה שנה ביניהם"

רון נשר תקף הלילה את אליקו וארוסתו ואת החלטתם להעביר בשידור חי את לידת בנם המשותף הראשון. "אל תגידו שלא הזהרתי אתכם מהדור המקולקל הזה ומגיבורי התרבות שלו", כתב 
רוני שיינר | 
אליקו וארוסתו לירז ארז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
הראפר והמוזיקאי רון נשר פרסם הלילה פוסט באינסטגרם שלו, בו תקף במילים קשות את שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז ארז. זאת, בתגובה ללידה של בנם, אותה העבירו השניים אתמול בשידור חי באמצעות הרשתות החברתיות. 
נשר, כך מתברר, פחות התחבר לקונספט: "טוב אז אחרי לידה של צמד מוזרים בהפרש מאה שנה ביניהם, ראיתם איך אפשר להביא מלא צופים מטומטמים לשידור חי שיביאו לכם מלא לייקים ומלא מתנות. אז קדימה ילדים בטיקטוק, תורכם ללמוד ולהחכים". 

נשר המשיך וכתב: "אל תגידו שלא הזהרתי אתכם מהדור המקולקל הזה ומגיבורי התרבות שלהם! לא יהיה אכפת לי אם בנקישת אצבע כל מי שמטומטם היה מת במקום".

רון נשר (צילום מסך, אינסטגרם)
אליקו ולירז התארסו באוגוסט האחרון. בין השניים קיים פער גילאים של 28 שנה. את הלידה העבירו השניים בשידור חי, מול כ-25 אלף צופים.  
זוהי אינה הפעם הראשונה בה נשר תוקף קולגות למקצוע. לפני חודש מילותיו החריפות הופנו כלפי נועה קירל, לאחר שפורסם כי היא תובעת את טיקטוק ואת משרד יחסי הציבור שלהם.
נשר כתב אז: "אי אפשר לנסות להבין את חוסר המודעות שיש לבחורה הזאת. הכל אצלה זה יחסי ציבור, אין אדם במדינה שמכיר שירים שלה למעט פזמונים. אנה יותר יפה ממך, מרגי שייך לה ועשה לך בית ספר אחרי שניסית להשפיל אותו בפרסומת. מאז, שיר שלו עלייך היה במצעדים בבילבורד, איפה שאת חולמת להיות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה