ויראלי

עידן רייכל בצעד יוצא דופן: זה מה שיעשה מעכשיו בהופעותיו

הזמר האהוב עידן רייכל שיתף סטורי בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "חשבתי על זה, כמו שבכפר סבא של פעם, גם אנחנו בימים שכאלה ראוי שנסיים כל מופע והצגה, כל טקס ואירוע בשירות התקווה"

מערכת ice | 
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הזמר עידן רייכל הודיע כי החליט לסיים מעתה כל מופע בשירת התקווה יחד עם הקהל. בעמוד האינסטגרם שלו הוא פרסם סטורי בנושא בו כתב:  "אבא שלי מספר שבכפר סבא, פעם, כשהיה ילד, הצגה או אירוע היו מסתיימים ב'התקווה'", כתב רייכל על רקע סרטון שלו מתוך אחת מהופעותיו. "חשבתי על זה שכמו שבכפר סבא של פעם, גם אנחנו בימים שכאלה ראוי שנסיים כל מופע והצגה, כל טקס ואירוע בשירות התקווה". 
לקראת סיום, פנה אל קולגות שלו, וגם אל הקהל שמגיע ומצביע ברגליו לטובת המשך קיום התרבות גם בימים קשים אלה. "אני קורא לכל החברים שלי על הבמות להצטרף אליי. ואתם, הקהל שמאפשר את כל זה – תשירו תמיד בקול גדול עד שכולם יחזרו וגם אחרי".
כידוע, רייכל לא ממעט להביע את דעתו בכל הקשור לנושאים הפוליטיים במדינה. בראיון למעריב הגיב רייכל על הסערה מול אחמד טיבי: "האמירה שלי שאחמד טיבי לא הסכים איתה, שאמרתי שרוב העזתים מעורבים, היא בעצם מקבילה ל-1938 כשיהודים התחילו להיעלם מערים באירופה, אין מישהו שלא ראה את זה! לא תמצא חסיד אומות עולם אחד ברפיח, בחאן יונס ובכלל בעזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה