ויראלי

אברי גלעד: "אם אין לכם משהו מחבר להגיד, סתמו את הפה"

הרשת ממשיכה לסעור בעקבות חשיפת התרמית שבמרכזה חילופי הודעות בין שתי אימהות, אשר נגעו בליבם של אנשים רבים, חלקם אף תרמו מכספם על מנת לסייע. נסרין: "אני לא רוצה שכל הרעש הזה יגרום לאנשים לפחד לתת עזרה".  
רוני שיינר | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אמש נחשף בתוכנית "הצינור", כי ההתכתבות בין שתי האימהות שהפכה ויראלית, נגעה בלבה של מדינה שלמה וכללה פנייה של אם אחת לאחרת, בה דרשה כי בתה לא תגיע למסיבת יום הולדת בגלל מתנה שלטעמה אינה יקרה מספיק, הייתה מפוברקת ונועדה לשמש לסחיטת כספים. 
מאז, השיח סביב מאז מסרב לדעוך. אתמול פרסמנו את התגובות הזועמות של אנה ארונוב ודניאל גרינברג. מאז הצטרפו למחאה אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל נוספים, שמביעים את סלידתם מהמעשה.   

אברי גלעד אמר אתמול במסגרת התוכנית "יחד ננצח": "אנחנו עם פצוע, עם כואב. לא לשחק איתנו, לא לעשות לנו דברים כאלה. כמו שאמרו המילואימניקים, אין אין לכם משהו מחבר להגיד, סתמו את הפה". 
הזמרת נסרין כתבה: "ביום שזה פורסם, לקחתי את זה מאוד קשה. אני והמנהלת שלי התקשרנו לאמא הזו ובכינו איתה בטלפון, הצענו לה עזרה בכל דרך". נסרין הוסיפה ושיתפה: "אני רוצה לשפוט את האישה הזו לכף זכות. אני בוחרת לא להרגיש מרומה, אלא להאמין שהיא באמת הייתה צריכה את העזרה של כולנו ולא ידעה את הדרך. אני רוצה להמשיך להאמין בטוב לבם של אנשים ובעיקר לא רוצה שכל הרעש הזה יגרום לאנשים לפחד לתת עזרה במקרים נוספים". 
המשפיענית ובוגרת "האח הגדול", עינב בובליל, שיתפה: "ידעתי! זה היה נשמע הזוי מההתחלה ורע מדי כדי להיות אמיתי. אבל מה שיותר גרוע זה האמהות שחשבו על רוע כזה. מה אנשים לא יעשו בשביל כסף". 
נזכיר, כי האישה העומדת במרכז התרמית הודתה בפני מערכת "הצינור", באמצעות עורכי דינה כי ההודעות היו מפוברקות. זאת, לאחר שהוצגו בפניה הוכחות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה