מדדים ומחקרים

הכשרת הישוב מסכמת רבעון: רווח של כ-61 מיליון שקל

הכשרת הישוב: ה-NOI בתשעת החודשים צמח משמעותית בכ-32% לכ-232 מיליון שקל לעומת כ-176 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח ברבעון השלישי של שנת 2023 הסתכם בסך של כ-61 מיליון שקל וההון העצמי של החברה עומד על כ-2.7 מיליארד שקל

מערכת ice | 
עופר נמרודי (צילום רמי זרנגר)
הכנסות חברת הכשרת הישוב בתשעת החודשים הראשונים לשנה צמחו בכ-10% לכ-588 מיליון שקל. בנטרול הכנסות חד פעמיות שנרשמו בתקופה המקבילה אשתקד ממכירת מקרקעין, גדלו ההכנסות בכ-50%.
הגידול נובע בעיקר מתחילת הנבה של Nimrodi Tower בבני ברק ומצמיחה בפעילות הפארקים הלוגיסטיים בחו"ל. החברה רשמה בתקופה ירידת ערך נדל"ן להשקעה של כ-30 מיליון שקל, לעומת עליית ערך של כ-586 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בישראל, נרשמה בתקופה עליית ערך בסך של כ-37 מיליון שקל שנבעה בעיקר מפרויקט "שבעת הכוכבים באילת" שצפוי בקרוב להתאכלס. 
ברבעון השלישי של שנת 2023, הרוויחה החברה 61 מיליון שקל, ובסך הכל בתקופה של תשעה חודשים, החברה רשמה הפסד מינורי של כ-3 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-471 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 
סך המזומנים ושווי המזומנים והשקעות לזמן קצר מסתכמים בכ-695 מיליון שקל. לחברה מסגרות אשראי מחייבות מבנקים וגופים פיננסיים שטרם נוצלו בסך של כ-318 מיליון שקל, ונכסי נדל"ן בישראל שאינם משועבדים בסך של כ-461 מיליון שקל. 
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2023 הסתכם בסך של 61 מיליון שקל, לאחר שבמחצית הראשונה של השנה, התוצאות נפגעו מהיחלשות האירו בהשוואה לזלוטי שהביאה לירידת ערך נדל"ן להשקעה.
בתשעת החודשים הראשונים של 2023 המשכנו ביישום האסטרטגיה לביסוס והרחבת זרוע הנכסים המניבים, ואנו מציגים שיפור ניכר ב-NOI שצמח בכ-32% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה