מדדים ומחקרים

הראל ויזל וטרמינל X ברבעון חזק: הכנסות של 286.5 מיליון שקל

טרמינל X, מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2023 עם גידול של כ-9% בהכנסות בתקופת הדו"ח, אשר הסתכמו בכ-286.5 מיליון שקל. מנכ"ל החברה: "נמשיך להתייעל ולהציג שיפור"

מערכת ice | 
הראל ויזל וניר הורוביץ (צילום דימה טליאנסקי)
אתר האופנה והלייף סטייל טרמינל X, מפרסמת את תוצאותיה בכספיות ברבעון השלישי לשנת 2023. על הנתונים שפורסמו, הכנסות החברה ברבעון השלישי של שנת 2023 הסתכמו בכ-91.1 מיליון שקל בהשוואה לכ-86.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-6%.
הגידול נבע בעיקר מגידול במספר הביקורים באתרי החברה, גידול במספר הלקוחות הפעילים, גידול בממוצע לעסקה וכן מאיחוד סיסטארז החל מה-1 בנובמבר, 2022. הכנסות החברה בתקופת הדו"ח הסתכמו בכ-286.5 מיליון שקל, גידול של כ-9% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-39.5 מיליון שקל (43.4% מהמכירות) בהשוואה לכ-36 מיליון שקל (41.8% מהמכירות) אשתקד. גידול זה מקורו בשינוי בתמהיל המכירות.
הרווח הגולמי בתקופת הדו"ח הסתכם בכ-128.7 מיליון שקל (44.9% מהמכירות) בהשוואה ל כ-117.6 מיליון שקל (44.8% מהמכירות) אשתקד.
הוצאות מכירה ושיווק הסתכמו ברבעון השלישי בכ-39.4 מיליון שקל בדומה לאשתקד, ואולם שיעורן מסך המחזור ירד ל-43.2% בהשוואה לכ-45.9% ברבעון מקביל אשתקד. בתקופת הדו"ח עמדו הוצאות מכירה ושיווק על 42.1% מהמחזור בהשוואה לכ-44.1% בתקופה מקבילה אשתקד.
ירידה זו בהוצאות נובעת מהמשך יישום תהליכי התייעלות שהחברה מבצעת. ההפסד התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות ברבעון השלישי הסתכם בכ-1 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-4.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות בתקופת הדו"ח הסתכם בכ-3.8 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-3.1 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי לאחר תשלום מבוסס מניות הסתכם ברבעון השלישי בכ-2.7 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד בסך של כ-8.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-1.5 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-6.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. תזרים מזומנים שנבע מפעילות שוטפת בתקופת הדו"ח הסתכם בכ-10 מיליון שקל.
ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X: "אנו ממשיכים בתוכנית העבודה שלנו, וגם ברבעון הנוכחי כמו קודמיו, אנו מציגים שיפור במבנה העלויות, מגמת גידול בהכנסות, במספר הלקוחות הפעילים, ובסל הממוצע. נמשיך להוביל את שוק אופנת האונליין בישראל עם חווית איקומרס ייחודית. אנו נגדיל את המכירות על ידי הגדלת המגוון כמו האיחוד עם סיסטארז, ונמשיך להתייעל ולהציג שיפור בשורה התחתונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה