מדדים ומחקרים

מבקרי דיסני וורלד זועמים: עדיין מדובר במקום הקסום בכדור הארץ?

העלות הגוברת של מזון ושתייה בדיסני וורלד מבריח את המבקרים, אחד מהם טען כי הוציא 500 דולר על אוכל ומשקאות במשך שלושה ימים, האם עדיין מדובר במקום הכי קסום על פני כדור הארץ?
מערכת ice |  1
דיסני וורלד (צילום ויקיפדיה)
דיסני וורלד החלה בחודשים האחרונים להעלות את מחירי המזון והשתייה במתחם, לנוכח האינפלציה הגואה בארצות הברית מדובר במחירים גבוהים, בהן לא כל המבקרים יכולים לעמוד. לנוכח העלייה ספק אם פארק השעשועים הוותיק הוא עדיין המקום הקסום ביותר על פני כדור הארץ.
מספר חובבי דיסני שהגיעו לאורלנדו, הביעו זעם ותסכול על עליית המחירים הגבוהה בדוכני המזון במתחם. אחד מהם כתב כי "בטוח הוצאתי 500 דולר על אוכל ושתייה בשלושה ימים במהלך חגיגות חג ההודיה". גולש נוסף התלונן על המחירים הגבוהים שעלתה לו הנסיעה עד לפלורידה: "ביקרנו 3-5 פעמים בשנה במשך 15 השנים האחרונות, אבל עכשיו זה עולה יותר מ-200 דולר בכל פעם שאנחנו יושבים לאכול, אולי אני ומשפחתי צריכים לאכול במקום אחר".

מעריצי דיסני נוספים דיווחו כי הם יודעים שלא חייבים לאכול ולשתות שם, אבל התלוננו על המחירים הגבוהים של כוס זעירה עם רום שעלתה 22 דולר. העדויות על המחירים הגבוהים של הזיכיון עלולים לעלות לדיסני ביוקר מאחר ומבקרים הודיעו כי הם עשויים להזמין את החופשה הבאה שלהם מעבר לים, ברחבי אירופה, שם יכולים לקבל באותו מחיר חופשה של שבועיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכרטיסים גם מאד יקרים. עדיף להביא כריכים ושתייה. (ל"ת)
    יעל 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור