מדדים ומחקרים

בית ההשקעות מיטב ברבעון חזק: עלייה של כ-12% בהכנסות

חברת מיטב מדווחת על צמיחה משמעותית ברבעון השלישי של שנת 2023, כאשר ההכנסות עמדו על כ-334 מיליון שקל. אילן רביב, מנכ"ל 'מיטב': "ברבעון השלישי המשיכה החברה בצמיחה אורגנית חזקה בעיקר בתחומי הגמל והפנסיה ובתחום שירותי המסחר ללקוחות פרטיים"
מערכת ice | 
אילן רביב (צילום רמי זרנגר)
היום (רביעי), בית ההשקעות 'מיטב' פרסמה את התוצאות הכספיות של דוחות הרבעון השלישי של שנת 2023. על פי הנתונים, נרשמה עלייה של כ-12% בהכנסות החברה, סכום אשר עומד על כ-334 מיליון שקל, זאת בהשוואה לסכום שנקבע ברבעון המקביל בשנת 2022 אשר עמד על כ-299 מיליון שקל.
עוד דיווחה החברה, כי ה-EBITDA ברבעון השלישי הסתכמה בכ-102 מיליון שקל, זאת לעומת כ-91 מיליון שקל אשר נקבע ברבעון המקביל אשתקד, מדובר בעלייה של כ-12%. מלבד זאת, נמצא כי היקף הנכסים המנוהלים של החברה עלה ברבעון השלישי בכ-9.5 מיליארדי שקל.
הרווח הנקי הסתכם בכ-40 מיליון שקל, זאת בהשוואה לכ-32 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. העלייה ברווח הנקי נובעת מעלייה ברווח התפעולי וירידה בהוצאות המימון, זאת כתוצאה מעליית מדד נמוכה יותר אשר בלטה ברבעון הנוכחי מאשר ברבעון המקביל בשנת 2022.
 
מלבד כל אלו, 'מיטב' גרפה הישגים נוספים כאשר ההכנסות במגזר חבר הבורסה הסתכמו בסך של כ-41 מיליון שקל, לעומת סך של כ-30 מיליון שקל ברבעון המקביל. יתרה מכך, ההכנסות במגזר האשראי החוץ בנקאי עלו אף הן, כאשר אלו הסתכמו בכ-60 מיליון שקל לעומת ההכנסות ברבעון המקביל בשנה שעברה אשר עמדו על כ-50 מיליון שקל.  
אילן רביב, מנכ"ל 'מיטב' בית השקעות התייחס להישגי החברה: "ברבעון השלישי המשיכה החברה בצמיחה אורגנית חזקה בעיקר בתחומי הגמל והפנסיה ובתחום שירותי המסחר ללקוחות פרטיים. החברה ממשיכה בבחינת ביצוע הנפקה (IPO) בבורסה בתל אביב של מיטב טרייד, חבר הבורסה של החברה וביום 19 בספטמבר הוגשה טיוטת תשקיף לרשות ניירות ערך ולבורסה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה