מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: איתי לוי עושה מהפך ובורח בפסגה

לאחר שבשבוע שעבר התחרו איתי לוי ועדן חסון ראש בראש, פתח השבוע לוי פער בפסגה עם השיר "את", "אף פעם לא לבד" של ענבל ביבי עובר את גם הוא את שירו של חסון. "תהמר עליי" של עדן בן זקן, נרקיס, אודיה ונסרין עולה לחמישייה הראשונה
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום shutterstock, אור דנון)

בדירוג תחנות הרדיו השבועי, פותח שירו של איתי לוי "את" פער בפסגה, זאת לאחר בשבוע שעבר היה קרב צמוד על הפסגה יחד עם שירו של עדן חסון "לא תראה אותי בוכה" שהתרסק השבוע למקום השלישי, עם 79 השמעות בלבד לעומת 96 של איתי לוי. מי שעלתה למקום השני היא ענבל ביבי עם "אף פעם לא לבד" שהושמע 86 פעמים. השירים שסוגרים השבוע את החמישייה הפותחת הם "כמו משוגע" של אושר ביטון וואלרי חמאתי ו"תהמר" עליי אותו שרות עדן בן זקן, נרקיס, אודיה ונסרין קדרי.

בקרב האמנים המושמעים ביותר, אייל גולן ממשיך לשמור על הפסגה עם 459 השמעות, ירידה לעומת 542 בשבוע שעבר, עומר אדם עולה למקום השני עם 348 השמעות, שרית חדד ירדה למקום השלישי עם 335 השמעות, ואת החמישייה הראשונה סוגרים עדן חסון עם 324 השמעות ואריק איינשטיין עם 310.

את רשימת השירים הבינלאומיים פותח DANCE THE NIGHT של דואה ליפה עם 38 השמעות, PAINT THE TOWN RED במקום השני עם 27 השמעות, BAD IDEA RIGHT של אוליביה רודריגו עם 21 השמעות. את החמישייה סוגרים RUSH של טרוי סיוון עם 20 השמעות ו-VALERIE של מארק קונסון ואיימי ווינהאוס עם 17 השמעות.

את רשימת האמנים הבינלאומיים פותחים הביטלס עם 108 השמעות ועקפו בכך את דואה ליפה עם 101 בלבד, אלטון ג'ון במקום השלישי עם 96, קולדפליי 87 ואד שירן 72 סוגרים את החמישייה הראשונה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה