מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בצמרת, איתי לוי עם נציגות מרשימה

אייל גולן כובש את צמרת האמנים הישראלים המושמעים ביותר השבוע עם 532 השמעות, איתי לוי מככב עם השיר "את" ששוחרר באלבומו החדש "אחת לדקה"
מערכת ice | 
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
אייל גולן כובש את דירוג האמנים הישראליים המושמעים השבוע ברדיו עם 532 השמעות. עדן בן זקן מתחתיו עם 528 השמעות, איתי לוי מגיע למקום השלישי עם 471 השמעות בסך הכול השבוע. עדן חסון ושרית חדד מסכמים את הרשימה עם 405 השמעות ו-398 השמעות בהתאמה.
"את" של איתי לוי שיצא באלבומו החדש "אחת לדקה", מתייצב בפסגה והושמע 165 פעמים השבוע. "לא תראה אותי בוכה" המצליח של עדן חסון כמעט משתווה אליו ומגיע למקום השני עם 162 השמעות.
"כמו משוגע" של אושר ביטון וואלרי חמאתי מצליח לזנק למקום השלישי לאחר שהושמע 147 פעמים. הפרויקט החדש שנקרא "שירת נשים" בכיכובן של עדן בן זקן, נסרין קדרי, אודיה ונרקיס שחרר את השיר הראשון "תהמר עליי" שהושמע 135 פעמים ומגיע למקום הרביעי. "על החולות" של אליעד ושילה מסכם את הרשימה עם 103 השמעות.
בגזרת האמנים הבינלאומיים, דואה ליפה היא הזמרת המושמעת ביותר השבוע בתחנות הרדיו, עם 117 השמעות. הביטלס נמצאים חזק בתודעה והושמעו 11 פעמים, דיוויד גואטה בפער קטן הגיע למקום השלישי עם 109 השמעות.
הלהקה המצליחה קולדפליי הושמעה 87 פעמים ואלטון ג'ון מסכם את הרשימה עם 86 השמעות בסך הכול.
בגזרת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר השבוע ברדיו ישנו שיוויון בצמרת. Bad Idea Right של אוליביה רודריגו עם 35 השמעות ו-Dance The Night של דואה ליפה גם כן עם 35 השמעות.
Rush של טרוי סיוון מתמקם במקום השלישי עם 26 השמעות. אוליביה רודריגו מציגה נוכחות נוספות ברשימה עם Vampire שהגיע למקום הרביעי עם 22 השמעות. גם השיר המצליח של מיילי סיירוס Flowers הושמע 22 פעמים השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה