מדדים ומחקרים

הריבית ללא שינוי, התוספת למשכורת הקרובה ולאומי מרוקנת את פפר

נגיד בנק ישראל הותיר את הריבית ללא שינוי, ב-10.9 מקבלי המשכורת עתידים לקבל דמי הבראה, בבנק לאומי בוחנים לאחד את ליבת המערכת של פפר עם זו של בנק לאומי ולמעש בכך לחסל את היתרון והחזון של פפר
מערכת ice | 
היקף התשלומים בישראל (צילום shutterstock)
בלאומי חוששים מחדשנות: ירוקנו את פפר מתוכן עצמאי: בבנק לאומי בוחנים לאחד את ליבת המערכת של פפר עם זו של בנק לאומי ולמעש בכך לחסל את היתרון והחזון של פפר שפרץ את הדרך לבנקאות דיגיטלית בישראל; גורם בנקאי בכיר: אלה חדשות מצוינות למתחרים של בנק לאומי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ביקושים של למעלה ממיליארד שקל בהנפקת האג"ח של קבוצת דלק: קבוצת דלק, בניהולו של עידן וולס, רשמה ביקושים משמעותיים של למעלה ממיליארד שקל במסגרת הנפקת סדרת אג"ח חדשה (ל"ח). לידיעה המלאה לחצו כאן.

קרפור בהפסדי ענק: ענקית הסופרמרקטים בשורת צעדים קיצוניים: קרפור עוברת לתכנית התייעלות. רשת הסופרמרקטים החדשה שנכנסה לארץ רק במאי האחרון, מתחילה בקיצוצים וחמישה עובדי מטה קיבלו הודעת פיטורים, קיצוץ רוחבי בשכר בשיעור של 10% הושת על ההנהלה ובראשם המנכ"ל אורי קילשטיין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
נגיד בנק ישראל משאיר את הריבית ללא שינוי: הריבית תישאר ברמה של 4.75% וזאת למרות שהדולר חצה את רמת  3.8 השקלים; האינפלציה עדיין גבוהה ברמה בקצב של 3.3% והכלכלנים העלו בימים האחרונים את תחזיות האינפלציה השנתיות בשל התחזקות הדולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מקבלים משכורת ב-10.9? זו התוספת שתראו בתלוש שלכם: מאות אלפי ישראלים יקבלו דמי הבראה לתלוש השכר שלהם. עובד זכאי לדמי הבראה רק לאחר שהשלים את שנת עבודתו הראשונה במקום העבודה. כל התנאים בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן
השכר הגבוה בישראל נחשף: איפה תרוויחו 28,531 שקל בחודש? בעוד שהשכר הממוצע במחירים שוטפים עומד על 13,267 שקל, בענף המידע והתקשורת השכר הממוצע הוא הגבוה ביותר למשרות שכיר עם 28,531 שקל, יותר מאספקת חשמל ומים, שירותי ביוב, טיהור וטיפול בפסולת, שם השכר הממוצע הוא השני בגובהו עם 22,305 שקל בסך הכל. במקום השלישי מנהל מקומי, ציבורי וביטחון וביטוח לאומי. לידיעה המלאה לחצו כאן.

דירוג מניות חברות הביטוח: זו המניה עם התשואה הטובה ביותר: שוק ההון חווה בחודש אוגוסט מימושים וזה לא טוב לתשואות של מנהלי ההשקעות הגדולים; כך או אחרת, חברות הביטוח נמצאות במצב פחות או יותר טוב אבל הן עוברות שינויים גדולים בחודשים האחרונים ומכאן, מצבן הולך והופך למעניין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה