מדדים ומחקרים

נטע ברזילי שוברת שיא: איזה קליפ זכה ל-300 מיליון צפיות?

הזמרת נטע ברזילי הגיע אתמול לשיא מרשים. הקליפ שלה לשיר "באסה סבבה" הפך לקליפ הישראלי הנצפה ביותר ביוטיוב, כשבמקום השני נמצא עוד שיר שלה - "טוי"
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פייסבוק)
אולי עברו כמה שנים מאז הניצחון המטורף של נטע ברזילי באירוויזיון עם "טוי", אבל הזמרת הייחודית ממשיכה להוכיח שהיא כאן כדי להישאר. אתמול (יום שבת) נטע שברה שיא חדש כשאחד הקליפים שלה הפך להיות הקליפ הישראלי הנצפה ביותר בהיסטוריה של יוטיוב, והוא - "באסה סבבה".
הקליפ של השיר הקליט חצה רף של 300 מיליון צפיות ביוטיוב. לצד זאת, ברזילי ממשיכה לככב באותו דירוג, היות שהשיר "טוי" נמצא במקום השני ל"באסה סבבה". אין ספק כי הזמרת תחגוג את ההישג המטורף, בין היתר, עם השקתו של שיר חדש מהאלבום הבא שלה, כבר ב-30.8.
בחודש יולי החולף השיר שלה Everything הפך ללהיט גם כן וזכה בתואר השיר המושמע ביותר בישראל על פי אקו"ם. יממה בלבד לאחר השקת השיר החדש, ברזילי תצא לסיבוב הופעות באירופה וישר לאחר מכן בארצות הברית.
למרות ההצלחה המדהימה של ברזילי, בסוף יולי דווח כי שלט חוצות עם פניה של הזמרת ואלו של זמרות נוספות, הושחת בירושלים. מנכ"ל פסטיבל ישראל שלו השלט היה שייך, מסר בעקבות המקרה: "גם ערב שהוא מוזיקה נטו מהווה פגיעה בערכיהן של קהילות שמבקשות לכפות את תפיסת עולמן האלים של על מי שאינם מיישרים עימן קו. התוכנית האומנותית של הפסטיבל תמשיך להישיר מבט אל המציאות, לשקף, לחקור ולאתגר אותה במטרה להציע קריאה על בסיס ערכים של מפגש, הקשבה, רב תרבותיות, סובלנות, חופש ביטוי וחיים משותפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה