תרבות ופנאי

בן זיני חושף: "קניתי דירה בגיל 25, בלי משכנתא"

בן זיני משתף בחיי הרווקות: "מאז האקסית המיתולוגית לא הייתה לי מערכת יחסים שהחזיקה יותר מכמה חודשים", ועל הציפייה לפרוץ לשוק של הגדולים: "ראיתי בהופעות פרצופים של בני 20 בקהל"
מערכת ice | 
בן זיני one project (צילום דורון ברסקי)
בן זיני נמצא בתודעה שלנו שנים רבות, כעת הוא מספר על הפרידה מהאקסית המיתולוגית: "מאז האקסית המיתולוגית לא הייתה לי מערכת יחסים שהחזיקה יותר מכמה חודשים, אני עדיין מחפש את האבירה על הסוס הלבן" ועל הקהל הבוגר יותר בהופעות: "תוך שלושה שבועות כבר הייתי סולד אאוט וראיתי פרצופים של בני 20 בקהל. משהו במוזיקה שלי נתן ביס בקהל קצת יותר בוגר."
זיני התראיין לפודקאסט "הברזייה" של בר זגה, שם הוא שיתף מה הסיבה לדעתו, שהוא לא קיבל הצעה להצטרף לפסטיגל: "אולי הם חשבו שאני לא מתאים מספיק ואני מקבל את זה. אני אמשיך לעבוד קשה ואם מישהו יחשוב שמגיע לי, אז אני לא אגיד לא, אין לי אגו."
זיני קנה לאחרונה דירה בכוחות עצמו, כמעט: "קניתי דירה בגיל 25, כמעט בלי משכנתא. אני גאה בזה בטירוף. רציתי לקנות עוד אחת להשקעה אבל לא קניתי נטו בגלל הריביות." הוא מוסיף ואומר כי "המדינה שלנו השתגעה": "גם הריבית מהדירה הראשונה עלתה בטירוף, אני משלם פי שניים כמעט. זה מטורף."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה