מדדים ומחקרים

אל על חושפת: זה הסרט שכולם רואים בזמן הטיסה

חברת התעופה חשפה את הדירוג: במקום השני הגיע הסרט קריד 3, לאחר מכן מג'יק מייק ריקוד אחרון, בעוד שאחרי השמש הגיעה אל המקום הרביעי. במקום החמישי הסרט 'כנגד כל הסיכויים'. כרטיס לגן עדן דורג 6, האמריקאי מתחת בדירוג, סקובי דו במקום השמיני, מטריקס התחייה הגיע אל המקום ה-9 וסוגר את העשירייה גנוב על העולם. ומי בפסגה?
מערכת ice |  5
מטוס אל על המשופץ (צילום דוברות אל על)
אל על חשפה היום (חמישי) את הסרטים הנצפים ביותר על ידי הנוסעים במטוסי החברה, אלו המותקנת בהם מערכת הבידור. באופן לא מפתיע, הסרטים החדשים ביותר כובשים את פסגת הדירוג של חודש יוני 2023 כאשר ג'ון וויק 4 כובש את הפסגה.
אל המקום השני הגיע הסרט קריד 3, לאחר מכן מג'יק מייק ריקוד אחרון, בעוד שאחרי השמש הגיעה אל המקום הרביעי. במקום החמישי הסרט 'כנגד כל הסיכויים'. כרטיס לגן עדן דורג 6, האמריקאי מתחת בדירוג, סקובי דו במקום השמיני, מטריקס התחייה הגיע אל המקום ה-9 וסוגר את העשירייה גנוב על העולם.
נדב חנין סמנכ"ל שיווק אל על: "אנו שמחים לחשוף את בחירות הנוסעים בקטגוריות הבידור, המוזיקה והסרטים שלנו. אנו משקיעים מחשבה רבה על מנת להביא את התכנים הטובים ביותר ולהעניק לנוסעים שלנו את חווית הטיסה הטובה ביותר עם מגוון תוכן רחב ואיכותי במערכות הבידור שלנו". 
 
עוד הוסיף חנין: "אחת המטרות ששמנו לעצמנו היא תמיכה ביצירות ישראליות, כאשר רק לאחרונה חתמתנו על הסכם עם כאן 11 אשר יצירותיו כבר מדורגות במקום הראשון. צפויות עוד הפתעות חדשות בקרוב שווה להמשיך לעקוב".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גרוע
    גרוע 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרוע
    סגור
  • 3.
    לא צפיתי בשום סרט (ל"ת)
    נוסע 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כמה פתטי ועלוב
    מנחם 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואוו, מדהים נפלא, מעניין את מישהו????
    סגור
  • 1.
    צורת הכתיבה שלכם עילגת
    אני 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורמתה נמוכה מים המלח.
    סגור
  • כמה עלוב
    עוז 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טס כל כך הרבה פעמים ולא רואה סרטים
    סגור