תרבות ופנאי

גאווה ישראלית: זה הסרט החדש שנמכר להפצה בינלאומית

סרט הביכורים של אדר שפרן "לרוץ על החול" אשר יצא להפצה קולנועית בחודשים הקרובים, נמכר להפצה בינלאומית, כאשר Picture Tree International (PTI) רכשו מסרטי יונייטד קינג את הזכויות למכירת הסרט בזירה הבינ"ל
מערכת ice |  1
צביקה הדר ושון מונגוזה (צילום דניאל מילר - מתוך הסרט 'לרוץ על החול')
סרט הביכורים של אדר שפרן "לרוץ על החול" אשר יצא להפצה קולנועית בחודשים הקרובים, נמכר להפצה בינלאומית, כאשר Picture Tree International (PTI) רכשו מסרטי יונייטד קינג את הזכויות למכירת הסרט בזירה הבינ"ל, זאת כאשר הסרט עתיד לצאת לבתי הקולנוע בארץ בסתיו הקרוב. הסרט בכיכובם של שון מונגוזה, צביקה הדר, קים אור אזולאי, ישראל אטיאס, משה אשכנזי, בר זומר ושחקנים נוספים. התסריטאים של הסרט הם: אסף זליקוביץ, יואב הבל, שראל פיטרמן.
בתיאור הסרט נכתב כך: "הסרט מספר על אומארי, פליט אריתראי המיועד לגירוש מישראל אחרי 5 שנים כשוטף כלים, מצליח ברגע האחרון לברוח בנתב"ג ומוצא את עצמו באולם מקבלי הפנים כשלפתע אוהדי מכבי נתניה תופסים אותו ובטוחים שהוא שחקן החיזוק הניגרי שאמור לנחות באותו היום. בין לילה, אומארי הופך מפליט לכוכב גדול. הוא לא יודע לשחק כדורגל כלל, אבל בזכות חוכמתו והיכולת להתחבר ולרגש, הוא יצליח לשרוד, לעזור לקבוצה ואפילו למצוא אהבה. אך האם, לראשונה בחייו הוא יוכל להפסיק לברוח?".
 
אדר שפרן סיפר על הסרט: "המטרה שלי הייתה ש'לרוץ על החול' יפתח את העיניים קצת יותר לגבי כל אותם אנשים 'בלתי נראים' שנאלצים לעזוב את בתיהם. זה סיפור גלובלי עם מסר חזק, אבל במקביל, זה סיפור שמסופר בצורה חיובית מה שיעזור להגיע לקהל רחב יותר מסביב לעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלילה מעניינת אבל המסר הוא…
    מירצ'ה 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכל מי שהתפלח לכאן מוזמן להשאר? מדינת כל העולם ?! מדינה בהתאבדות !!!
    סגור