מדדים ומחקרים

רשת בתי החולים אסותא בהישג מרשים: היחידה בישראל שזוכה במדד הזה

רשת בתי החולים אסותא מרכזים רפואיים הגיעה להישג מרשים עם הובלתה, זו השנה השלישית ברציפות, את תחום הבריאות במדד "מעלה" ESG לאחריות תאגידית עם דירוג פלטינה פלוס הגבוה ביותר ועם חמישה כוכבים בדירוג "מעלה" לגיוון והכללה. זו רשת בתי החולים היחידה בישראל בדירוג זה
מערכת ice | 
בכירי אסותא בקבלת הפרס (צילום אמיר וולנסקי)
רשת בתי החולים אסותא מרכזים רפואיים הגיעה להישג מרשים עם הובלתה, זו השנה השלישית ברציפות, את תחום הבריאות במדד "מעלה" ESG לאחריות תאגידית עם דירוג פלטינה פלוס הגבוה ביותר ועם חמישה כוכבים בדירוג "מעלה" לגיוון והכללה. זו רשת בתי החולים היחידה בישראל בדירוג זה.
הדירוג נחשף הבוקר באירוע – דירוג מעלה ESG ודירוג הגיוון וההכללה לשנת 2023 בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במעמד כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג ובנוכחות מנכ"ל מעלה מומו מהדב, ראשי הבורסה לניירות ערך בתל אביב, מנכ"ל אסותא גידי לשץ, שנפגש עם הנשיא ורעייתו, יו"רים ומנכ"לים של החברות הגדולות במשק.
דירוג פלטינה פלוס היוקרתי מתווסף לזכייתם של פרופ' ווייס וד"ר ברגר בכנס בינלאומי אליו חברו יחדיו הממשל, האקדמיה והמגזר העסקי ונערך לאחרונה בברצלונה, שם קיבלו הערכה והוקרה בינלאומית על הטמעת אחריות תאגידית בארגון בריאות- אסותא.
גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים אמר: "גאווה גדולה להוביל את הדירוג בתחום הבריאות, זו השנה השלישית ברציפות. מצוינות ערכית ומקצועית מתבטאת בתרומה לקהילה ולסביבה בה אנו חיים, לצד הענקת שירות רפואי איכותי מהווים את הבסיס לחזון שלנו ואנו לממשו ולהוביל לעולם טוב יותר".
פרופ' ווייס, הממונה על תחום האחריות התאגידית באסותא אמר: "לצד חתירה למצוינות רפואית והענקת חווית בריאות אחרת, חשוב לנו להקפיד על עשייה ערכית ועל תרומה לחברה ולקהילה בה אנו פועלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה