מדדים ומחקרים

טסים לחו"ל? כאן תשלמו 700 שקל למונית לשדה התעופה

בדרך כלל, אנחנו מגיעים לחופשות שלנו עם מזוודות ומשפחות מגיעות עם עגלות ולא מעט ציוד, מה שמקשה במקרים רבים על השימוש בתחבורה ציבורית, כך שמוניות הפכו לדרך נפוצה מאוד להגיע מנמלי התעופה למלונות, רק שאלו יכולות לעלות מאות שקלים
מערכת ice | 
שדה התעופה בפיטסבורג (צילום שיכון ובינוי)
בעת הזאת שכולנו עסוקים כיצד למצוא את החופשה הזולה ביותר הן מבחינת הטיסה והן מבחינת המלון, אנחנו שוכחים מרכיב נוסף שיש לו לעיתים משמעות גבוהה במקרים רבים מאד על העלות הכוללת של החופשה- הכוונה היא לעלות ההעברות מנמלי התעופה לבתי המלון ובחזרה.
בדרך כלל, אנחנו מגיעים לחופשות שלנו עם מזוודות ומשפחות מגיעות עם עגלות ולא מעט ציוד, מה שמקשה במקרים רבים על השימוש בתחבורה ציבורית, כך שמוניות הפכו לדרך נפוצה מאוד להגיע מנמלי התעופה למלונות, רק שאלו יכולות לעלות מאות שקלים.
הכלל הוא ברור- ככל ששדה התעופה קרוב למרכז העיר, העלות נמוכה יותר, וככל שהוא מרוחק יותר המחיר עולה. אז על מנת להבין עד כמה יקר ואיפה נשלם הכי הרבה, סקרנו עבורכם את המחירים הרשמיים של המוניות משדות התעופה המרכזיים בעולם כפי שמופיעים באתר של רשות שדות התעופה המקומית ונעזרנו במומחי תיירות על מנת לספק לכם טיפים שיכולים לצמצם את העלות הזאת בצורה מהותית.
נציין כי המחירים הם לנסיעה למרכז העיר (city center) בימים ב'-ו' בשעות היום ל- 4 נוסעים והם לא משקללים את מחיר המזוודות שהן פחות או יותר זהות בכל העולם. אז נתחיל בקפריסין. מי שינחת בשדה התעופה בלרנקה וירצה לקחת מונית ישירות למרכז עיר הנופש לימסול יידרש לשלם ע"פ אתר רשות שדות התעופה של קפריסין 55 יורו שזה יוצא 400 שקל לשני הכיוונים. כמעט כמו המחיר של כרטיס הטיסה ליעד.

מי שינחת בשדה התעופה של ליסבון בפורטוגל וייקח מונית למרכז העיר יידרש לשלם כ- 60 יורו לשני הכיוונים שזה יוצא 216 שקלים, נסיעה משדה התעופה JFK למרכז מנהטן תעלה70 דולר לכיוון שזה יוצא 500 שקל. ומי שינחת בשדה"ת של אתונה יאלץ. להוסיף עוד 418 שקל על ההעברות למלון ובחזרה לשדה. אבל שתי המדינות שמחזיקות בשיא, ע"פ הבדיקה שלנו הן איטליה ואנגליה. נסיעה משדה"ת ליאונרדו די וינצ'י למרכז רומא יעלה 640 שקל לשני הכיוונים ונסיעה משדה"ת הית'רו למרכז לונדון יגיע לסכם של 672 שקל לשני הכיוונים. כמעט כמו כרטיס טיסה לאחד היעדים במזרח התיכון.
הטיפים לחיסכון במחירי ההעברות משדה התעופה למרכז העיר: תוודא שהמלון שאתה נוסע אליו עובד עם חברת מוניות שהוא מסבסד את המחיר שלה או לחילופין שהוא מספק שרותי העברה במידה ומגיעים קבוצה של מעל X אנשים או שבכלל שרותי העברה מוענקים בחינם במידה והזמנתם כמות לילות מסוימת. כך למשל, ברשת מלונות לואיס (Louis hotels) בקפריסין מאפשרים העברות חינם למרבית המלונות שלה ברחבי האי למי שמזמין מעל ל 4 לילות. השתמשו במנוע החיפוש של SKYSCANNER תחת לשונית car hire או במנועי החיפוש של  HolidayTaxis  ו Hoppa..
תנסו להשתמש בשרותי ה-SHUTTLE BUS שמציעים חלק משדות התעופה. אמנם יש הרבה עצירות בדרך אבל זה יכול לחסוך עד 50% בהשוואה לנסיעה במונית ולעיתים לצמצם אותה לחלוטין למשל, חברת התעופה איתיחאד אירוייז מפעילה שאטל חינם לנוסעים שלה משדה"ת של אבו דאבי למרכז העיר, לאל עין ואפילו לדובאי. השתמשו באפליקציות ייעודיות למוניות כמו UBBER שמבטיחות כי הסכום שתשלמו על הנסיעה יהיה הכי הוגן ומפוקח שניתן.
לפני היציאה משדה התעופה תבררו בעמדת המודיעין מהי עלות הנסיעה הצפויה ליעד שאליו אתה מעוניין להגיע. ביציאה משדות התעופה ישנם לעיתים מארגני טיולים שיציעו לכם נסיעה לעיר באוטובוס במחיר סמלי בתמורה לכך שינסו למכור להם חבילת טיולים בעיר ומחוצה לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה