דיגיטל וטק

טסים לחו"ל? הטלפון שלכם בסכנה! כך תשמרו עליו

ה-FBI הוציא לפני כחודשיים אזהרת אבטחה על הטענת טלפונים בעמדות טעינה בשדה התעופה, מלבד זאת יש עוד מספר סכנות שדרכם יוכלו האקרים בחו"ל לפרוץ את הטלפון שלכם: חמישה טיפים לשמירה על הטלפון הנייד
מערכת ice | 
פריצה לטלפון (צילום freepik)

טלפון נייד הוא אחד הפריטים הכי חשובים כשטסים לחו"ל, בטח במקומות בהם אין קליטה אך שדה התעופה הוא גם קרקע פוריה לפעילות האקרים שיוכלו לגנוב לכם חלק מהפרטים ואפילו להשתלט על הטלפון עצמו.

לפני כחודשיים הוציא הFBI אזהרת אבטחה חמורה על טעינת טלפונים בעמדות טעינה בשדה התעופה בטענה כי האקרים יכולים לפרוץ לעמדות אלה, אז מה אפשר לעשות כדי להימנע מפריצת האקרים לטלפונים הניידים? מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על המכשיר שלכם מפני פריצה:
 

1. התחברות רק לרשת WIFI מורשית: תוקפים משתמשים לא מעט ברשתות WIFI מזויפות, חייבים להקפיד להתחבר רק לרשת WIFI אמינה ומאובטחת, אם בכל זאת התחברתם לרשת WIFI מפוקפקת, יש להקפיד להגביל את השימוש באפליקציות רגישות.
 

2. יש לעדכן את הטלפון לגרסה האחרונה כדי לשמור על רמת אבטחה גבוהה כמה שניתן.
 

3. לעבור לשימוש ברשת VPN- רשת זו יוצרת חיבור מאובטח בין הטלפון לאינטרנט ונותן שכבת אנונימיות ופרטיות, חיבור זה יוצר הצפנה, ניתן לרכוש חבילה זו לפני או במהלך החופשה ממספר ספקי אינטרנט.
 


4. לחזק את האבטחה ע"י הוספת אימות רב גורמים, האקרים יכולים לפרוץ סיסמא אך שימוש בנוסף בקוד או אימות ביומטרי יקשה עליהם לפרוץ את המכשיר.
 

5. חשדנות מSMS חשודים- רוב ההתקפות כיום נעשות על פישינג, יש להישמר ולבדוק אם ההודעות והמיילים שאתם מקבלים הם באמת של הגורמים הרשמיים לכך ולא ניסיון דיוג.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה