מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: וורן באפט מוציא את ביל גייטס מהחמישייה

צמרת האנשים העשירים בעולם איבדה השבוע מאות מיליארדי דולרים, כאשר ברנאר ארנו, שנמצא בראש הרשימה, הוא היחיד שכיול לנשום לרווחה, אחרי שהונו ירד "רק" במיליארד אחד בלבד
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
על פי דירוג מגזין פורבס, האדם העשיר בעולם הוא ברנאר ארנו - מייסד ומנכ"ל של LVMH, קונצרן מוצרי היוקרה הידועה בהפעלת מותגים איקוניים כמו לואי ויטון, טיפאני וכריסטיאן דיור. המיליארדר הצרפתי מוערך ב-211 מיליארד דולר, לאחר שאיבד מיליארד אחד ביחס לשבוע הקודם.

אילון מאסק, בעלי טסלה, טוויטר וספייס X, ממשיך לשמור על המקום השני ברשימה, על אף שאיבד השבוע לא פחות מ-22.5 מיליארד דולר. ג'ף בזוס, מייסד אמזון, נמצא במקום השלישי, מה שספק אם ינחם אותו, אחרי שספג השבוע את המכה המשמעותית ביותר מבין המובילים ואיבד סכום מטורף של 31.5 מיליארד דולר.
לארי אליסון, בעלי Oracle, גם כן לא ליקק דבש השבוע, אחרי שאיבד 25.4 מיליארד דולר מהונו. הוא ממשיך לשמור על המקום הרביעי ברשימה, אך וורן באפט וביל גייטס נושמים חזק בעורפו. ואם עסקינן בבאפט וגייטס, מייסד מיקרוסופט מאבד את מקומו בחמישייה לטובת באפט, אחרי שאיבד השבוע 10.8 מיליארד דולר. האישה העשירה בעולם ממשיכה להיות פרנסואז בטנקור מאיירס, שאומנם איבדה השבוע 5 מיליארד דולר, אך לאור הפסדי הענק של כלל עשירים העולם, היא מתקדמת עד למקום 11 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט לקרוא ולבכות
    לב 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תן לי עשירית האחוז מהמקום המאה ברשימה
    סגור