השוק

אילון מאסק בשיחה מסקרנת עם נתניהו: מה דעתו על ישראל?

נתניהו חשף ברשתות החברתיות שלו את השיחה עם האיש העשיר בעולם: "הוא דיבר באריכות על שני דברים. אחד - על הצורך שממשלות יבינו הן את ההזדמנויות והן את הסכנות בבינה מלאכותית. שנית - הוא הביע את הערכתו שישראל יכולה להפוך לגורם משמעותי בעניין הזה בעולם. אני בטוח שהדבר נכון וכך נעשה"
מערכת ice |  2
אילון מאסק נתניהו (צילום יהונתן זינדל פלאש 90 pixabay)
עוד לפני ששוחח עם סם אלטמן, שתחילה סרב לפגוש אותו בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף היום (שני) את תוכן השיחה המסקרנת שלו עם האיש העשיר בעולם אילון מאסק, בין היתר על נושא הבינה המלאכותית שמשנה את החוקים וגם: מה מייסד טסלה ובעלי טוויטר באמת חושב על מדינת ישראל.
ראש הממשלה נתניהו סיפר: ״אנחנו בפתחו של עידן חדש לאנושות, עידן הבינה המלאכותית. הדברים משתנים בקצב מסחרר וישראל חייבת לגבש מדיניות לאומית בנושא הזה. אני קיימתי אמש שיחה ממושכת עם אילון מאסק, אדם שאני מאוד מעריך את תבונתו ואת תרומתו לאנושות".

נתניהו חשף: "הוא דיבר באריכות על שני דברים. אחד - על הצורך שממשלות יבינו הן את ההזדמנויות והן את הסכנות בבינה מלאכותית. שנית - הוא הביע את הערכתו שישראל יכולה להפוך לגורם משמעותי בעניין הזה בעולם. אני בטוח שהדבר נכון וכך נעשה".
 
לאחר מכן סיפר על השיחה הבאה שלו: "שוחחתי גם עם סם אלטמן שגם הוא הביע את הערכתו שישראל יכולה להיות גורם מרכזי בעולם בתחום הזה. אני מתכוון לכנס בימים הקרובים צוותי חשיבה כדי לדון על מדיניות לאומית בבינה המלאכותית, הן בתחום האזרחי והן בתחום הביטחוני. כפי שהפכנו את ישראל למעצמה לאומית בתחום הסייבר, כך נעשה גם בתחום הבינה המלאכותית״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סיבי ואיילון מאסק
    מילוש 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל, כשביבי שומעעם מיליארדר בוא מחפש אליו קשר כדי להנות בכל צורה שהיא מהכספים שלו. איילון מאסק חכם הוא מבין הסכנה של בסיסי הזה שמוקד במוח והשכל היהודי בישראל - הוא בגוש שמתעב אותו ורואה בו אסון נורא ואיום לישראל.
    סגור
  • 1.
    ואף מילה על התו הירוק הדיגיטלי והונאת הקורונה?
    ד'ר ניר צבר 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כתבת יח''צ
    סגור