ויראלי

נתניהו מטיל אחריות על המצרים: "מצפים לחקירה משותפת ויסודית"

רה"מ נתניהו מגיב הבוקר לפיגוע המזעזע שאירע אמש בגבול מצרים ומבהיר כי מדובר בתקרית חריגה ושבישראל מצפים ממצרים לחקירה יסודית ומשותפת: "זה חלק משיתוף הפעולה הביטחוני המתקיים בנינו" 
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לפיגוע הקשה שאירע אמש בגבול מצרים ובמהלכו נרצחו שני לוחמים ולוחמת: "בשם ממשלת ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחות חללי צה"ל שנפלו אתמול בגבול מצרים – סמל ליה בן נון, בת 19 מראשון לציון סמ"ר אוהד דהן, בן 20 מאופקים וסמל-ראשון אורי יצחק אילוז ז"ל".
"התקרית בגבול מצרים היא חמורה וחריגה ותיבדק עד תום. ישראל העבירה מסר ברור למצרים, אנחנו מצפים שהחקירה המשותפת תהיה ממצה ויסודית וזה חלק משיתוף הפעולה הביטחוני המתקיים בנינו לטובת שתי המדינות למשך שנים".

עוד מציין נתניהו כי: "אנחנו נפיק את המסקנות הנדרשות מהאירוע. הגדר הזאת שנבנתה בשנת 2013 בלמה את השיטפון של המסתננים הבלתי חוקיים בישראל אבל עדיין יש בה הברחות וגם ניסיונות מעת לעת של מחבלים לחצות את הגדר ולפגוע בכוחותינו, אנחנו נרענן את הנהלים וגם את שיטות הפעולה".
נתניהו לא חסך את שבטו מאיראן והזהיר כי: "איראן ממשיכה לשקר לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית סבא"א. הכניעה של סבא"א והלחץ האיראני היא כתם שחור על התנהגותה. אנחנו חשפנו מידע לעולם כשהבאנו לישראל את ארכיון הגרעין הסודי של איראן לפני חמש שנים. מידע שהוכיח חד משמעית שאיראן מפרה את הסכמי הפיקוח ושהיא פועלת בתחום הגרעין למטרות צבאיות ולא אזרחיות" נתניהו תוקף את סבא"א ואומר: "אם הסוכנות לאנרגיה אטומית תהפוך לארגון פוליטי אין שום משמעות לפעילות הפיקוח שלה באיראן וגם לא תהיה שום משמעות לדוחות שהיא מנפיקה על הפעילות הגרעינית של איראן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה