רכב
מהפכה בטעינת הרכבים החשמליים בישראל: זה המהלך שיקל על הנהגים
נאייקס משיקה פיצ'ר חדש בשם State-of-Charge, בעמדות טעינה לרכבים חשמליים בישראל, המאפשר לנהגים המשלמים במסוף אשראי עבור טעינה לקבל חיווי סטטוס טעינה ללא רישום, על ידי סריקת QR בלבד. כך זה עובד

נאייקס, חברת הפינטק הגלובלית, (Nasdaq & TASE: NYAX), המפתחת פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית, שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה הבוקר (ראשון) על השקת פיצ'ר חדש - State-of-Charge, בעמדות טעינה לרכבים חשמליים (EV).
הפתרון החדש מאפשר לנהגים המשלמים במסוף אשראי עבור טעינת רכב חשמלי, לקבל חיווי סטטוס טעינה ללא רישום, על ידי סריקת QR בלבד. עם העלייה במספר הרכבים החשמליים, נוחות ופרטיות המידע הופכים להיבטים חיוניים עבור הנהגים. רבים מהם מתקשים להתמודד עם ריבוי אפליקציות טעינה ומודאגים מהגנה על נתוני התשלום שלהם.
הפתרון של נאייקס מספק מענה לאתגרים אלו באמצעות אפשרות לתשלום פיזי מהיר ומאובטח ישירות בעמדת הטעינה. לאחר ביצוע התשלום במסוף האשראי של נאייקס, הנהג יכול לסרוק קוד QR המופיע על המסך של מסוף האשראי ולקבל גישה נוחה וקלה יותר לכל המידע הרלוונטי על תהליך הטעינה – לרבות צריכת האנרגיה, מהירות הטעינה, משך הטעינה, העלות הכוללת וכמות הקוט"ש שנצרכה.
בדרך זו ניתן לעקוב אחר תהליך הטעינה בזמן אמת ולקבל קבלה דיגיטלית מיידית עם סיומו. הקבלות הדיגיטליות ניתנות להתאמה אישית, ומאפשרות לעסקים לחזק את נוכחות המותג ליצירת קשר ישיר ואפקטיבי עם הלקוחות.
בתי העסק יכולים למנף את הקבלות למטרות שיווקיות מגוונות, כגון קידום מבצעים, שילוב קישורים לרשתות החברתיות, הצגת תוכן וידאו אינטראקטיבי או פרסום ממוקד – ובכך לחזק את נאמנות הלקוחות ולעודד חזרתם לשירות.
מסוף האשראי מהווה כפתרון התשלום הבטוח ביותר לביצוע תשלומים בכרטיס אשראי, לרבות באמצעות ארנקים דיגיטליים. נאייקס הצליחה לפתח חוויית משתמש נוחה ובטוחה, המספקת לנהג ערך מלא ללא צורך במתן מידע. כיום, לנאייקס יש עשרות אלפי מסופי תשלום מסוגים שונים הפועלים ברחבי העולם, ומתוכם כמה מאות פרוסים בישראל.
יאיר נחמד, מנכ"ל ויו"ר נאייקס, מסר: "אנו מחויבים לפיתוח פתרונות תשלום המייעלים ומפשטים את חוויית השימוש הן עבור מפעלי עמדות טעינה והן עבור ציבור הנהגים והצרכנים".
עוד ב-
עוד הוסיף: "הפיצ'ר שהשקנו היום פותח מתוך גישה מעשית שמטרתה לספק מענה לאתגרים היומיומיים עימם מתמודדים נהגים בעת טעינת רכבים חשמליים. באמצעות הפרדה ברורה בין תשלום פיזי מאובטח לבין ניהול הטעינה בנוחות דרך הטלפון הנייד, הצלחנו ליצור חוויית טעינה חכמה, מהירה ובטוחה יותר – לנהגים ולמפעילי עמדות הטעינה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה