מדדים ומחקרים

השף חיים כהן בדרך לפוליטיקה: מה יעשה בקרוב בכנסת?

השף חיים כהן זכה במכרז להפעלת מזנון הכנסת, והוא צפוי להתחיל בתפקיד אחרי חג הפסח: "יש בה אתגר גדול גם בגלל הלקוחות ויש בה גם ציונות והזדמנות לעשות שינוי גדול ממה שהיה שם בעבר"
מערכת ice |  3
חיים כהן (צילום אינסטגרם/ חיים כהן)
השף האהוב חיים כהן, ושופט ב"מאסטר שף" בקשת 12 שהחליט לאחרונה בעקבות ההפגנות במוצאי שבת בתל אביב לסגור לימי שבת את מסעדת השף שלו "יפו תל אביב", בדרך לפוליטיקה?
ובכן, קרוב מאוד. על פי דיווח היום (שני) של כתב התרבות ערן סוויסה ב"ישראל היום", חיים כהן זכה במכרז להפעלת מזנון הכנסת. כהן אף התייצב היום כבר במזנון של הכנסת כדי להכיר את המקום, והוא צפוי להתחיל בתפקיד אחרי חג הפסח.
השף המצליח חיים כהן מסר לאחר הידיעה על הזכייה שלו במכרז להפעלת המזנון הכנסת כי "אני שמח מאוד בזכייה הזאת. יש בה אתגר גדול גם בגלל הלקוחות ויש בה גם ציונות והזדמנות לעשות שינוי גדול ממה שהיה שם בעבר".
כזכור, אחרי שהחליט לסגור את מסעדתו במוצאי שבת בתל אביב, מסר כהן: "קודם כל יש ירידה (בהכנסות) צריך להגיד את זה, אני כרגע פתוח - אבל אני כן שוקל לסגור במוצאי שבת. מי שקרוב להפגנות אז נפגע בין היתר כי אנשים מצד אחד לא יכולים להגיע, ומצד שני לא נעים לעבוד כשיש הפגנה בחוץ. אתה רואה מבעד לזכוכית סוסים ושומע רימוני הלם, אז הדבר היחיד שבא לך זה פשוט לסגור. יש ירידה, אנשים בוכים, הכול כל כך רותח שאני לא יודע מאיפה להחזיק את זה אפילו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כייף
    לוי 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן קורונה הוא תמך בתו ירוק וזריקות - בגלל זה אנחנו לא נתמוך בו,הוא בשבילנו לא קיים יותר ,כמו שגם אחרים ,שהתנהגו בדומה
    סגור
  • 2.
    חיים כהן
    ישראלי 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזעני , שונא אשכנזים ובעל רגשות נחיתות .
    סגור
  • 1.
    שף
    אברהם 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חיים תאכיל אותם מרורים את כולםכמו שמאכילים אותנו....חג שמח בהצלחה לך
    סגור