מדדים ומחקרים
הוט, יס, סלקום או פרטנר: מי הכי גרועה בישראל?
כ-76% מלקוחות חברת הוט טוענים שמשלמים יקר מאוד עבור השירותים בחברה ושהיו רוצים להוזיל את עצמם. כ-72% מלקוחות חברת יס טוענים שמשלמים יקר מאוד עבור השירותים. 35% מלקוחות פרטנר טוענים שמשלמים יקר מדי. 27% מלקוחות חברת סלקום טוענים שמשלמים יקר עבור השירותים בחברה
נתק אותי ערכה סקר שביעות רצון בעולם התקשורת 2022. מסקר שנערך בחודש שעבר המדבר על שביעות רצון צרכני התקשורת בשנת 2022 עולה שהצרכנים עדיין לא מרוצים משירות לקוחות והשירות הטכני של חברת הוט ובנוסף התקבלו לא מעט תלונות צרכנים הנוגעים לנציגי מכירות החברה ונציגי איסוף הציוד לאחר התנתקות הצרכנים משירותי החברה.
חברת הוט עדיין מובילה בפער מהשאר בכל הקשור לתוכן הטלוויזיה. הצרכנים מרוצים מאוד מהתוכן אותו חברת הוט משדרת, אבל נראה שדווקא סלקום TV מצליחה להפתיע בסקר עם נתונים נאים מאוד.
באיזו רמה הייתם מדרגים את שירות לקוחות והטכני של החברה: (5 טוב מאוד, 1 גרוע)
הוט - 2.2
סלקום 3.5
פרטנר 3.9
יס - 4.3
באיזו רמה הייתם מדרגים את איכות התוכן: (5 טוב מאוד, 1 גרוע)
סלקום - 2.3
פרטנר - 3.2
יס - 4.1
הוט - 4.6
סלקום - 2.3
פרטנר - 3.2
יס - 4.1
הוט - 4.6
באיזו רמה הייתם מדרגים את איכות מוצרי החברה: (5 טוב מאוד, 1 גרוע)
סלקום - 2.7
הוט - 3.4
פרטנר - 3.9
יס - 4.2
סלקום - 2.7
הוט - 3.4
פרטנר - 3.9
יס - 4.2
האם אתם מרוצים מהמחיר שאתם משלמים עבור שירותי הטלוויזיה? כ-76% מלקוחות חברת הוט טוענים שמשלמים יקר מאוד עבור השירותים בחברה ושהיו רוצים להוזיל את עצמם. כ-72% מלקוחות חברת יס טוענים שמשלמים יקר מאוד עבור השירותים בחברה ושהיו רוצים להוזיל את עצמם. 35% מלקוחות חברת פרטנר טוענים שמשלמים יקר עבור השירותים בחברה. 27% מלקוחות חברת סלקום טוענים שמשלמים יקר עבור השירותים בחברה.
עשרות פניות הגיעו בעיקר כנגד חברת הוט. תלונות בגין הבטחות נציג מכירות שלא קוימו בפועל בחשבונית הצרכן, אי ניתוק הלקוח בזמן לאחר שליחת בקשה לניתוק, תלונות בגין אי הגעת נציג איסוף ציוד לאחר התנתקות הלקוח לאחר שתואם יום וזמן הגעת השליח, תלונות בגין אי הסכמה לשלוח טכנאי לטיפול בתקלות אצל הצרכנים (נציג שירות הלקוחות לא מסכים לשלוח טכנאי לקוח) ותלונות בגין תקלות חוזרות בשירותי האינטרנט ללא פיצוי הלקוח כאשר לא הצליח להשתמש בשירותים.
עוד ב-
צרכנים רבים סיכמו על מחיר מסוים אל מול נציג מכירות הוט ובפועל מחייבים את אותם הצרכנים בסכומים גבוהים בהרבה ממה שסוכם מולם. תלונות צרכנים התקבלו גם בגין שיחות מכירה יזומות שהם עדיין מקבלים וזאת למרות שהצטרפו למאגר "אל תתקשרו אליי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(38):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
30.הוט ויסרוברטו 04/2024/10הגב לתגובה זו0 0להגיע לשירות לקוחות.עדיף להזמין מקום בחברה קדישא.פשוט לא סופרים אותנו.לפרק את שני המונופוליסטים האלהסגור
-
29.כל החברות מתרסקותכח אדם 08/2023/11הגב לתגובה זו1 1אני מקווה של כל החברות האלו בקרוב לא יהיה להם מה לאכול לא צריך את הזבל האלו יש דיסני פלוס יש נטפליקס יש אפל טיוי יש עוד הרבה טורנטים ערוץ 14 12 13 יש חינם בממירים של אפל או אנדרואיד לא צריך לשלם לגנבים האלו ימח שימם עושים גזל לאזרחים יש אלוהים למעלה הוא שופט מה שאני יודע מלא מתנקים מהם ועוד הכל פתוח האינטרנט מנצח נגמר הסרט שלהם האוכלי חינם האלוסגור
-
28.סלקוםפנדה 03/2023/08הגב לתגובה זו0 0הייתי ב30 שנה אצל כל החברות. אין ספק שבישראל משלמים המון על טלוויזיה. ב3 שנים האחרונות אנחנו עם סלקום. חייב לציין שהשירות שלהם פנטסטי!!!!!!!סגור
-
27.חבל מאוד שמוחקים או לא מפרסמים תגובותטל 03/2023/08הגב לתגובה זו3 0בכל מקרה יס תופסת מקום ראשון ביוקר בזלזול בחוסר מקצועיות אין דירות פשוט נוכלים להתנתק מכולם!!!סגור
-
26.הוט בחרת לעולם תחתון היגעת (ל"ת)אזרח ישראל 03/2023/08הגב לתגובה זו9 0סגור
- טען עוד
-
25.זוכרים את סלקום שעשקה אזרחים בחיובים מטורפים ואז בא כחאזרח ישראל 03/2023/08הגב לתגובה זו4 0כחלון והתיר אתכם מחבלי לידה אומללים עם סלכלום לא שכחנו ולכן סלקום חייבת להימחק על הפשעים שהם עשו ללקוחותסגור
-
24.לא להתקרב להוטרובי 03/2023/08הגב לתגובה זו11 0עברתי מפרטנר להוט בגלל התכנים, מרגע המעבר התחילו תקלות, הבטחות שווא של אנשי המכירות לא קויימו, צוות טכני לא מקצועי וכל שאלה גוררת שרשרת עיכובים כי רק לאדם אחד בחדר יש את הידע הנדרש. אחרי יומיים מול השירות לקוחות החלטתי להתקין מחדש לבדי את כל הציוד של הספק הקודם(למזלי לא ביטלתי אותו עדיין) ונותקתי. יומיים הספיקו לי בשביל להבין לאיזו הרפתקאה נכנסתי וברחתי כמו מאש. לא משנה כמה התכנים טובים, מי שמתקרב לחברה הזוועתית הזאת הולך לבזבז הרבה עצבים וזמן יקר.סגור
-
שרות של הוטצרכנית 03/2023/08הגב לתגובה זו4 1השרות הטכני גרוע יותר מגרוע!!צריך היה לטפל בתקשורת בין השלט לממיר. הגיע צוות שלא ידע מה לעשות! הצוות הבא הגיע והודיע שעלי לקנות טלביזיה חדשה !? ואז ברחתי מהם וראה זה פלא הטלביזיה עדיין פועלת.סגור
-
23.להחרים לחלוטין את כל החברות האלהדנה 03/2023/08הגב לתגובה זו3 0נוכלים באישורסגור
-
22.הוט , פרטנר וסלקום רמאים נוכלים שירות לקוחות פחאסף 03/2023/08הגב לתגובה זו2 4בשביל מה צריך אותם ? חרם יגמור אותם ומהר. יש חברות הוגנות כמו יס , בזק ו wecom , Netflix, ועוד.סגור
-
21.מנכל הוט שילך לך לתרופותהוט מניפולטורים 03/2023/08הגב לתגובה זו2 0הקו הכללי שלהם זה אופס חייבנו יותר מידיי אופס שחכנו לבטל את המנוי שיטת מצליח חברה של נוכליםסגור
-
20.הוט חברה על הפניםלקוח 03/2023/08הגב לתגובה זו6 1לא חוזר לחברה הזאת יותר בחייםסגור
-
19.הוט יקרים השבוע ניתקתי אותם שירות לקוחות איום! (ל"ת)יעל 03/2023/07הגב לתגובה זו21 0סגור
-
18.הוט מבטיחים דילים אבל לא מבטיחים לקיים .אכזבהחן 03/2023/07הגב לתגובה זו20 0התאכזבתי מהוט מהשקרים ומהחברה .בחרתי להתנתק .צעד הכי חכם שעשיתיסגור
-
17.הוט רמאים בשיטת מצליח (ל"ת)?? 03/2023/07הגב לתגובה זו19 0סגור
-
כולן כאלה (ל"ת)טל 03/2023/08הגב לתגובה זו1 1סגור
-
16.הייתי לקוחה של הוט מעל 25 שניםסמדר 03/2023/07הגב לתגובה זו7 2כל השירות שמקבלים מכל חבות התקשורת הן מאותו מקום...תקשוב. מוקדנים מתחלפים שם בקצב מחריד. שכר של 29 שח לשעה. כן, כן, זה עדיין קיים. חייבים לעמוד ביעדים. ממתינים עד שעה לקבל תמיכה. פשוט זוועה. עזבתי את הוט לטובת פרטנר. אומנם אין ניתוקים ואחלה שירות. אבל התכנים הרבה פחות טובים. אין בכלל סדרות מקור..סגור
-
15.על מי עובדיםאורח777 03/2023/07הגב לתגובה זו9 0איפה שר התקשורת ? צריך להוריד לכולם את המחירלמתחת ל-100 ש"ח לכל הערוצים ומשם רק להוריד. החברות בשקט בשקט הם העלו מחירים ללא כל פרופורציה. מהפכה צריכה להיות שם וגם להוזיל את האינטרנט לפחות 50%.הם מרוויחים מאות מיליונים ונותנים תמורה גרועהסגור
-
עלינו הציבור רק התנתקות המונית תיישר אותם (ל"ת)נטע 03/2023/08הגב לתגובה זו4 0סגור
-
14.הוט גרועה מאד!!!חנה 03/2023/07הגב לתגובה זו14 0כל שבוע יש תקלות, אין חיבור אינטרנט ואין עם מי לדבר. הנציגים סתם אומרים דברים, נראה שאין להם מושג בתמיכה טכניתסגור
-
יס לא פחות אולי יותר (ל"ת)מור 03/2023/08הגב לתגובה זו2 1סגור
-
13.ב (ל"ת)בתיה 03/2023/06הגב לתגובה זו0 2סגור
-
12.הוט זו חברה של נוכלים,ברצינות!! (ל"ת)דן 03/2023/06הגב לתגובה זו15 0סגור
-
וביס אין שירות בכלל אפילו לא מענהטל 03/2023/08הגב לתגובה זו3 0מחזיקים ילדים שאינם מבינים כלום ודום דבר כנראה גם לא בתקשורת הכי יקרנים ללא סיבהסגור
-
11.הוט שירות מאוד גרועהוט 03/2023/06הגב לתגובה זו16 0הוט גנבים לא נתנו ל פרי טיוי לאכניס לארץ הטל גרנות אזות פוגעת בה תחרות של חברות אחרות לא נותנת לאף חברה חדשה לאכניס לארץ צריך לארחים את הוט גם עם אינטרנט שלעם היה כול אזמן ניתוקים ושירות לקוחות של הוט לא היה מענה כמה פעמים רק הוט יש ארבה תלונות אבל בה צדק אפילו יס ארבה יותר טובים ופרטנר וסלקום טובים הוט ההוט האלה צריך לסגור אותם הוט גם יקרנים וגם לא נותנים לעשות תחרות וגם אוד מחרימים את נטפליקס הוט האלה ונטפליקס זה שירות טוב לכול כיס הוט אין לעם זכות לקבוע לאף אחד הוט עם ממש מגעילים שירות גרוע מאוד הוטסגור
-
10.הוט הכי גרועהחברה זבל 03/2023/06הגב לתגובה זו16 0שקרנים הביטחו שידרוג ללא עלות בחשבונית אני מגלה שיש חיוב נוסף 100 שקל כל חודש . ו200 שיחות ביום מכל פלצן בחברה הזאת חייבים לשלוח אותם לאירןסגור
-
9.פרטנר הכי טוביםרק פרטנר 03/2023/06הגב לתגובה זו6 4אין על פרטנר שמים את כל החברות בכיס הקטןסגור
-
8.סקרים, זקריםמיכה 03/2023/06הגב לתגובה זו5 1הבעיה עם הוט, זה האמינות והשירות הגרוע שלהם, ברגע שהצטרפתה אליהם, הם חושבים, ומתנהגים, כאילו אתה בכיס שלהם.אפילו, שהתכנים שלהם אני מודה, יותר טוב אפילוסגור
-
7.פרטנרMik mik 03/2023/06הגב לתגובה זו5 1עברתי לפרטנר מזמן ומרטצה מאד ????סגור
-
6.הוט מזעזעים פשוט מגעילים פרטנר שירות מעולה וגם מחיר זולמשה 03/2023/06הגב לתגובה זו11 1פרטנר שירות מעולה ומחיר הכי זול מבין החברות המתחרות!סגור
-
5.שתי החברות הטובות ביותר בטלוויזיהדורון 03/2023/06הגב לתגובה זו0 10הוט ו-yes הן שתי החברות הטובות בכבליםסגור
-
יס שרות טוב הוט זה עולם תחתון נוכלים בלי הפסקה היזהרו מאזרח ישראל 03/2023/08הגב לתגובה זו5 1מהםסגור
-
אתה טועה הוט יותר גרועיםהוט 03/2023/06הגב לתגובה זו7 0ההוט עם חברה שאין לעם יחס ללקוחות שלעם אז טעית לגמרי יס חברה יותר טובה הוט עם גרועים מאוד אז דורון טעית בה גדולסגור
-
4.לכןשמ 03/2023/06הגב לתגובה זו4 1למרות השבחים והשיבוחים הסעיף כי בעייתי הוא הניתוק מהחברה.לא חוזר להוט בגלל תרבות ירודה שלה בעניין הניתוקים.סגור
-
3.טמבל מי שמאמין לסקר הזה זה בדיוק כמו הסקרים של ערוץ 13צופה 03/2023/06הגב לתגובה זו2 6בה יש עתיד והשמאל זוכים בבחירותסגור
-
2.הוט בםער גדול הכי גרועים והכי רמאים סוף סוף נפטרתי מהם (ל"ת)טוני המרוקאי 03/2023/06הגב לתגובה זו15 0סגור
-
כנסו חובה לקרואעזבתי 03/2023/06הגב לתגובה זו6 1גרועים בשרות, שקרנים, מזלזלים ויקר ים, עזבתי אותם סוף סוף ולמרות שלא הגיע טכנאי, הם טוענים שאני משקרת. אני בדרך לתבוע אותםסגור
-
1.הוט מזעזעיםמומחה 03/2023/06הגב לתגובה זו19 0התנתקתי אחרי מסע ארוך ומתיש ועברתי לפרטנר. פרטנר מעוליםסגור