שיווק ופרסום

הוט משיקה את מוצר הדגל החדש: הכירו את HOT ONE

HOT ONE הוא מכשיר מולטימדיה המספק חווית צפייה מתקדמת, חווית סאונד שפותחה בשיתוף מותג האודיו BANG&OLUFSEN ומשלב תמיכה ב-Google Assistant. המכשיר יהיה תחילה זמין בלעדית ללקוחות קיימים בסיבים ב-HOT
מערכת ice |  1
הוט (צילום Magma Images)
חברת HOT משיקה הבוקר (ב') את HOT ONE – סופר-בוקס, מוצר הדגל של החברה והדור הבא של חווית הצפייה. הסופר סטרימר החדש, אשר יהיה זמין בלעדית ללקוחות HOT בסיבים, יאפשר חווית צפייה חדשנית שתהפוך את המסך למרכז המדיה הביתי, באמצעות ממשק מתקדם ופרסונאלי שיכלול עוזר וירטואלי מבית גוגל ואפשרות לביצוע שיחות וידאו, שליטה על הבית החכם, הזמנת אוכל, קניות, האזנה למוסיקה והכל על גבי המסך.
HOT תספק חווית תוכן פרסונלית לבעלי HOT ONE, שתכלול ממשק משתמש ייחודי עם מסך אישי לכל לקוח שיהווה שער לכלל התכנים והשירותים שהלקוח צורך. כמו כן, הממשק יציע חוויה אישית איכותית עם התאמות פרסונליות של תוכן וגישה ישירה לכל שירותי הסטרימינג שזמינים בישראל.   
HOT ONE פותח ביחד עם חברת SAGECOM וחברת BANG&OLUFSEN (בנג אנד אולופסן), מותג האודיו היוקרתי מדנמרק, מה שאיפשר לשלב רמקולים מובנים עם טכנולוגיית הסראונד של Dolby ATMOS, שמספקת חווית שמיעה רב ממדית.  
הסופר-בוקס מעוצב באופן חדשני עם חיפוי בד אקוסטי המכסה את הרמקול המובנה ומיקרופונים מובנים המאפשרים שליטה קולית במערכת שתוכל לשמש כעוזר וירטואלי. בנוסף, ישולב מעבד חזק, שיביא לשיפור זמני טעינה של אפליקציות ויעזור להאיץ את ביצועי החומרה והפעלת הווידאו באפליקציות.
  צילום: יחצ
ל-HOT ONE תמיכה באיכות תמונה K4 עם תמיכה בתקן HDR 10 המתקדם לתמונה חדה יותר. תמיכה ב-Wi-Fi 6 תקן ה-Wi-Fi המתקדם המאפשר העברת נותנים במהירויות גבוהות, 5 BT(בלוטוס') שיאפשר קישוריות יציבה יותר, Google Assistant ותמיכה באיכות K4 עם תמיכה בתקן HDR 10 לתמונה חדה יותר.
הסופר- בוקס יגיע עם שלט HOT Talk השלט שניתן לדבר אליו, בעיצוב ארגונומי משופר, שליטה על מסך ה-TV הזנקה ישירה לעולמות התוכן העשירים: עולמות ה-VOD,  CatchUP ועוד.
הסופר-בוקס החדש תחילה יהיה זמין ללקוחות קיימים בלבד בסיבים, (HOT ONE זמין להזמנה מוקדמת עוד היום).
משנה למנכ"לית HOT, צביקה שיינפלד: "אנחנו גאים ונרגשים להשיק את HOT ONE במטרה להעניק ללקוחות HOT חווית צפייה אולטימטיבית וחווית שימוש חדשנית ופשוטה, ולהפוך את המסך למרכז הבית לא רק בצפייה בטלוויזיה. HOT ONE יאפשר ללקוחותינו לא רק ליהנות מחוויית שמע וצפייה חדשנית אלא גם ישמש כמרכז שליטה שיאפשר ללקוחות לבצע פעולות יום יומיות בקלות ובנוחות וכל זה עם ממשק מתקדם וחווית שימוש עוצמתית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם שהוט תעמוד מאחורי המילים של נציגי המכירות שלהם
    בושה של חברה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורק אז אולי ……
    סגור