מדדים ומחקרים

מהפך בצמרת: טונה מאבד את הכתר | דירוג ספוטיפיי

הראפר הישראלי ירד למקום השני בלבד ברשימת הזמרים הפופולאריים ביותר בקרב משתמשי ספוטיפיי בישראל, ועדן חסון קטף את המקום הראשון. ובאילו מקומות אייל גולן ועומר אדם?
יאיר מור | 
הראפר טונה, איתי זבולון (צילום תומר נויברג / פלאש90)
טונה הוא הזמר השני הכי מואזן בקרב משתמשי אפליקציית התוכן הקולי הגדולה בעולם, ספוטיפיי - זה אולי נשמע כמו משפט סתמי, אבל טונה הוביל ברשימה הזו כמעט כל שבוע מאז תחילת השנה שעברה, כך שזה מאוד לא שגרתי לדווח שהוא ירד, גם אם רק במקום אחד; למקום הראשון עלה עדן חסון; במקומות 3 ו-4 דורכים אייל גולן ועומר אדם, בהתאמה; ובמקום החמישי מחליפה אודיה אזולאי את פאר טסי, שנדחק אל מחוץ לחמישייה. 
ברשימת השירים המואזנים ביותר טסי דווקא רושם עלייה קלה - לא בדירוג, שבו הוא נשאר במקום השני עם "אהבה חולה", אך במספר ההאזנות, שבו הוא עולה מ-200,000 ל-205,000, ומתקרב מעט אל "Flowers" של מיילי סיירוס, שממשיך להחזיק במקום הראשון אך יורד מכ-300,000 האזנות לכ-290,000; במקום השלישי זינוק משמעותי יותר ל"אני" של עומר אדם, שעולה שלושה מקומות ומדלג על "קרן שמש" של בניה ברבי ו"האמת" של אודיה, שנשארים במקומות 4 ו-5, בהתאמה. 
טבלת האלבומים נשארת השבוע ללא שינוי: "רדיו שטח" של פאר טסי במקום הראשון; "מזרח פרוע" של טונה במקום השני; "קרן שמש" של בניה ברבי בשלישי; "אלבום 2" של עדן חסון ברביעי; ו"SOS" של סיזה בחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה