מדדים ומחקרים

האיש העשיר בעולם עקף את מאסק גם בשווי החברה

ברנאר ארנו טיפס באיטיות ויציבות לפסגת ההון העולמי. כעת, גם החברה שלו עוקפת את טסלה בשווי. מה מחזיק בתיק המניות שלו האיש העשיר בעולם?
מערכת ice | 
ברנאר ז'אן אטיין ארנו, אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ אילון מאסק)
ברנאר ארנו, בעלי קבוצת LVMH, החליף את אילון מאסק כאדם העשיר בעולם לפני כחודש. כעת המהפך הושלם, כאשר גם קונגלומרט היוקרה בראשות ארנו עקף את טסלה  בשווי השוק. הנפילה במחירי המניות שמה את יצרנית הרכב מאחורי LVMH.
נכון לעכשיו, שווי השוק של LVMH עומד על 365 מיליארד דולר. לעומת לטסלה, ששוויה עומד על 356 מיליארד.
השינוי בעמדות העושר נבע מהצניחה המאסיבית במניית טסלה, המהווה נתח נכבד מהשווי הנקי של מאסק. ארנו מוערך בכ-169 מיליארד דולר, בהשוואה ל-128 מיליארד דולר של מאסק, לפי בלומברג.
הונו של אילון מאסק, בשיאו בנובמבר 2021, היה שווה 338 מיליארד דולר. ואילו ברנאר ארנו היה אז שווה 172 מיליארד דולר. כמו כן, הונו של מנכ"ל טסלה ממשיך לרדת, וצנח בקצת יותר מ-9 מיליארד דולר ביום שלישי לבדו.

לאיש העשיר בעולם, ארנו, יש חמישה יורשים: אנטואן ארנו, דלפין ארנו, אלכסנדר ארנו, פרדריק ארנו, ז'אן ארנו. שלושה מהם כבר מנהלים בתוך קונגלומרט LVMH בחברות המותגים השונות.
אם אתם תוהים מדוע לקונגלומרט היוקרה יש כל כך הרבה כוח ברחבי העולם, זה בגלל שיש לו כל כך הרבה מותגים בקטלוג שלו. החל מלואי ויטון, כריסטיאן דיור, ז'יבנשי, קנזו. בתחום הבישום והקוסמטיקה יש להם את Guerlain, Acqua di Parma, כמו גם Bulgari, Tiffany & Co, Tag Heuer, Fred ועוד מותגים של שעונים ותכשיטים. 
בתחום היינות והמשקאות החריפים, הם מחזיקים בעיקר במותגי שמפניה וקוניאק כמו Moët, Veuve Clicquout, Henessy, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה