מדדים ומחקרים

כאן 11 עם הישג ענק: הסדרות שכובשות את העולם

כאן 11 ממשיכים לגרוף פרסים בינלאומיים אחרי שבסוף השבוע האחרון מחלקת הפרומו זכתה בשני פרסים ראשונים (GOLD) בתחרות PROMAX הבינלאומית, התחרות היוקרתית בעולם בתחום הקידום והפרומו: אלו הפרסים שהשיגו קופה ראשית והפודקאסט (הסכת) של כאן – "הכוורת"
מערכת ice |  1
קופה ראשית חוזרת (צילום קובי אוזינגי)
כאן 11 ממשיכים לגרוף פרסים בינלאומיים אחרי שהודיעו היום (ראשון) כי מחלקת הפרומו של כאן זכתה בשני פרסים ראשונים (GOLD) בתחרות PROMAX הבינלאומית, התחרות היוקרתית בעולם בתחום הקידום והפרומו.
בטקס שהתקיים בסוף השבוע, הוכתרו שני פרויקטים של כאן כזוכים בפרס הזהב, מבין עשרות פרויקטים מרחבי העולם של גופי שידור בינלאומיים וישראליים, שהתמודדו על הקטגוריות השונות: פרס על עיצוב הכרזה הטובה ביותר עבור הסדרה "קופה ראשית" (צלם משה נחומוביץ'), ובנוסף פרס על פרומו אודיו עבור קידום הפודקאסט (הסכת) של כאן – "הכוורת" – פודקאסט ייחודי אשר הוקלט בטכנולוגיה מתקדמת בתלת ממד.
כזכור, לאחרונה כאן רשמו עוד הישג מרשים במיוחד כאשר הסרט, "ברנשטיין - הפרטיזן האחרון״, של הבמאי רומן שומונוב, המשיך במסעו הבינלאומי ובגדול. לאחר סיבוב פסטיבלים חובק עולם בהם השתתף, הסרט קטף את פרס הסרט הטוב ביותר ופרס הבמאי בפסטיבל מונטריאול שנערך לאחרונה בקנדה, ובנוסף קטף את פרס חביב הקהל בפסטיבל פאלם ביץ' ואת פרס חבר השופטים בפסטיבל סטוני ברוק היוקרתי. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמת
    האמת 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כאן 11 הערוץ עם תוכניות מושקעות סדרות ודוקו ברמה גבוהה .בהצלחה תמשיכו נהנית תמיד לצפות
    סגור