טלוויזיה

כאן 11 עם הישג אדיר: זה הסרט שכובש את העולם

"ברנשטיין - הפרטיזן האחרון״, של הבמאי רומן שומונוב, ממשיך במסעו הבינלאומי ויצה להפצה מסחרית באירופה, אסיה וארה״ב. באנגליה הסרט מופץ על ידי חברת ״LightBulb״ ואף הגיע למקום השני במצעד המכירות של  iTunes
מערכת ice |  9
ברנשטיין הפרטיזן האחרון (צילום כאן 11)
"ברנשטיין - הפרטיזן האחרון״, של הבמאי רומן שומונוב, ממשיך במסעו הבינלאומי. לאחר סיבוב פסטיבלים חובק עולם, בהם קטף את פרס הסרט הטוב ביותר ופרס הבמאי בפסטיבל מונטריאול, את פרס חביב הקהל בפסטיבל פאלם ביץ' ואת פרס חבר השופטים בפסטיבל סטוני ברוק. 
כעת יוצא הסרט, שהופק עבור כאן 11 ושודר בו בערב יום השואה, להפצה מסחרית באירופה, אסיה וארה״ב. באנגליה הסרט מופץ על ידי חברת ״LightBulb״ ואף הגיע למקום השני במצעד המכירות של  iTunes . בגרמניה יוצא הסרט להפצה נרחבת בקולנוע, די.וי.די ופלטפורמות דיגיטליות שונות על ידי חברת ״Pandastorm Pictures״. 
בארצות הברית הסרט נמכר לחברת ההפצה Media  Janson ונמצא כבר באתר אמזון. הסרט דובב לשפות שונות בהן גרמנית, יפנית ואנגלית ובהמשך צפוי לעלות לפלטפורמות שידור נוספות. באסיה הסרט נמכר לפלטפורמות וי או די במדינות כמו יפאן, טיוואן ודרום קוריאה. את הסרט מפיצה חדוה גולדשמידט מחברת Go2Films.
הסרט "ברנשטיין - הפרטיזן האחרון" הוא פרויקט דוקו-דרמה המספר את סיפורו של ליאוניד ברנשטיין, גיבור מלחמה יהודי,  אחד מאחרוני המפקדים של גדודי הפרטיזנים במלחמת העולם השנייה, והאיש שאיתר את המתקן הסודי בו פיתחו הגרמנים את נשק יום הדין  של היטלר - טילי V2.
מחברת מטאפור נמסר: אנו שמחים ונרגשים עם כל מדינה חדשה בה מופץ הסרט ועם כל קהל חדש שמתוודע לסיפורו של לאוניד ברנשטיין. הצלחות אלה מביאות מעט נחת גם לצוות השחקנים וההפקה באוקראינה, אשר עבור רבים מהם הסרט הפך למציאות מאז שהמלחמה הגיעה לביתם. היינו מאוד שמחים לו הדילמות והתובנות בהם עוסק הסרט כבר לא היו אקטואליים לעולמנו, אבל המציאות, למרבה הצער, מוכיחה אחרת.
מכאן 11 נמסר: גאים ונרגשים להביא את סיפורו יוצא הדופן של לאוניד ברנשטיין לתודעה ציבורית רחבה בישראל ובעולם. הסרט מביא את סיפורו יוצא הדופן של ברנשטיין המבוסס על מאורעות חייו בתקופת מלחמת העולם השנייה בעת שלחם בנאצים כחייל בצבא האדום וכפרטיזן.  ההפצה ומכירת הסרט המרתק והחשוב "ברנשטיין - הפרטיזן האחרון" ברחבי העולם מצביעה פעם נוספת על היכולת שלנו בתאגיד השידור הישראלי לספק לצופים תוכן המביא פעם אחר פעם להכרה והצלחה בינלאומית".
עוד נמסר כי "תוכן משובח, רלוונטי, איכותי ומרגש המונגש בראש ובראשונה לקהל הישראלי וגם לזה שמעבר לים. לאחר שידורו הסרט זכה להדים רבים הן בשל חשיבותו הציבורית והן בשל היותו הפקה יוצאת דופן וחובקת עולם ובמיוחד בשל יכולותיו האמנותיות יוצאות הדופן של הבמאי המוכשר רומן שמונוב".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    סרט נפלא. פשוט נפלא.
    קליאו 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועצוב נורא. לראות את הפער בין ברנשטיין הפרטיזן, לבין הדרך בה מתנהלים חייו לקראת סופם היה שובר לב.
    סגור
  • 8.
    הסרט כנראה טוב בהחלט, כמו תכנים רבים של התאגיד
    נמר 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל, כפי שאמרה מירגב: מה זה שווה, תאגיד, אם אנחנו לא שולטים בו?!... אז יאללה, בואו נסגור ת'תאגיד. כי למה שאזרחי ישראל יהנו מתוכן מעולה, בחינם, במקום שעשירים המחזיקים בערוצי הריאליטי 12, 13, 14 יגרפו כסף לכיסם? ובמיוחד כעת, ציבור אדיר נהנה ממשחקי אליפות העולם, בחינם, לצערם של האוליגרכים, המתחככים בנאשמיה, ותומכים בו.
    סגור
  • 7.
    ביבי רוצה לסגור אתכם
    אורשמח 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה נעשה? מתי נשרוף פה הכל
    סגור
  • 6.
    ראיתי. (ל"ת)
    סילי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    יצה? או יצא
    פוקי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא הבנתי
    סגור
  • 4.
    אחלה כצבה, יש לינק לטריילר??? (ל"ת)
    שלומי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    סרט מצוין. מגיע לו וכל הכבוד! (ל"ת)
    מיכל 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ביום השואה כבר הקרינו אותו בערוץ 11 (ל"ת)
    ליייאת 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    הפרטיזן- סרט מרגש ומרתק
    פזית 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סרט מרגש. כמה בכיתי. איזה תעצומות נפש!!! וכל הכבוד למי שנתן לו את הבמה והכבוד ולכל הפרטיזנים , הלוחמים והשורדים.
    סגור