מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מי הזמרת שמצמצמת את הפער מאייל גולן?

אייל גולן ממשיך להוביל ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר בקרב משתמשי יוטיוב בישראל – אבל ההפרש בינו לבין אחת הכוכבות העולות של התעשייה מתכווץ

יאיר מור |  2
אייל גולן (צילום אלוני מור)
לא הרבה שינויים נרשמו בשבוע שעבר בטבלאות המוזיקה של יוטיוב בישראל. גם חמישיית השירים הפופולאריים ביותר וגם רשימת הזמרים הפופולאריים ביותר רשמו שינויים קלים ביותר – אך בכל זאת ניתן להבחין בכמה מגמות מעניינות.
בטבלת השירים הנצפים ביותר ארבעת המקומות הראשונים נשארו ללא שינוי: "קרן שמש" של בניה ברבי במקום הראשון; "האמת" של אודיה אזולאי במקום השני; הקאבר של אייל גולן ל"פנתרה" של נועה קירל במקום השלישי; ו"כינורות" של עדן בן זקן במקום הרביעי. עם זאת, מספרי הצפיות של כל אחד מהם ירדו – בניה ברבי איבד 3.5% וירד אל מתחת למיליון צפיות שבועיות, אודיה 4.4% ואייל גולן 7.6%. רק עדן בן זקן רשמה עלייה קלה של אחוז אחד. בתחתית החמישייה "אוהבת אותך בטעות" בביצוע החי של אודיה ואושר כהן איבד 8.4% וירד למקום השישי, בעוד "סהרה" בביצוע החי של טונה ויסמין מועלם איבד 'רק' 3.4% ועלה למקום החמישי.
אייל גולן שומר, כמובן, על מקומו כזמר הפופולארי בישראל – אך מתחתיו מתחולל מהפך קטן: אודיה, שאיבדה 6% ממספר הצפיות השבועי, עולה למקום השני ודוחקת למקום השלישי את פאר טסי שאיבד 9.1%. בנוסף, מכיוון שאייל גולן איבד 9.9%, ההפרש בינו לבין אזולאי מצטמצם – אם כי עדיין מדובר בכמעט 1.3 מיליון; במקומות 4 ו-5 דורכים עומר אדם ואושר כהן, בהתאמה, למרות שגם הם איבדו 9.4% ו-7.5%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד פעם שטויות
    טל 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פנתרה של אייל זה לא קאבר מצחייקים
    סגור
  • 1.
    איל גולן הזמר
    מלי 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זמר מוכשר וטוב לב.
    סגור