מדדים ומחקרים

הלקוח צודק: מי יזכה בפרס מצוינות בשירות וחווית לקוח 2023?

המרכז הישראלי לניהול, הפועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי, מקיים זו השנה ה-20 ברציפות את תחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח של ישראל. מי הארגון שיצטיין בהענקת שירות השנה?
מערכת ice | 
כנס שירות וחוויית לקוח (צילום עידו רוזנטל)
הלקוח תמיד צודק? כלקוחות תמיד אנו מבקשים לקבל שירות לא פחות ממצוין ותלונות על ארגונים וחברות בתחום לא חסר. אך המרכז הישראלי לניהול, הפועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי, מחפש דווקא את המצטיינים בתחום.
בימים אלה נפתחה ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2023, התחרות המתקיימת זו השנה ה-20 ברציפות. זוהי תחרות השירות וחווית הלקוח המובילה בישראל, שמטרתה קידום והעלאת המודעות לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. מדי שנה ארגונים מובילים במשק הישראלי שהנהיגו מהלכים לשיפור מערך השירות שלהם מגישים את מועמדותיהם לזכייה בקטגוריות השונות.
השנה יושקו שתי קטגוריות ייעודיות חדשות בתחרות, "שירות ביציאה ממשבר" ו"שירות בעולם המוקדים". קטגוריות אלו מתווספות לקטגוריות הקיימות, במסגרתן ארגונים אשר הובילו מהלכים לשיפור השירות וחווית הלקוח במהלך חמש השנים האחרונות, יוכלו להגיש מועמדות לזכייה בקטגוריה הרלוונטית.

השנים האחרונות היו לא פשוטות והביאו עימן אתגרים רבים, חוסר ודאות ולא מעט משברים כלכליים, פוליטיים, מלחמות והשפעות אקלים הרסניות. במציאות המשתנה ללא הרף תוך רצון להשיג שיקום מהיר, חזרה בטוחה לשגרה, ארגונים נאלצו בצורה מהירה ויצירתית להתאים ולשכלל את מערכי שירות הלקוחות שלהם לאתגרים ולדרישות החדשות של הצרכנים.
שתי הקטגוריות החדשות מתווספות לקטגוריות הקיימות בתחרות, ביניהן: השירות כשותף אסטרטגי, הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים, פשטות בשירות, שירות בעולם העמותות - שינוי גדול מתחיל כאן, שירות במגזר הציבורי ועוד.
בין הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות ניתן למצוא את ישראכרט, פתאל, ביטוח ישיר, מנורה, הכשרה חברה לביטוח, שטראוס, מי עדן, שיבא, איכילוב, מכבי, כללית, מאוחדת, Max, אל-על, קבוצת ח.י, עיריית שדרות, עיריית ראשון לציון, משרד התחבורה, שלמה Sixt ועוד.
השיפוט יעשה על ידי צוות שופטים מומחים בתחום השירות וחווית הלקוח ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, נושאי משרה בכירה, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה. טקס הכרזת הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח יתקיים במסגרת כנס שירות וחווית לקוח אשר יתקיים בחודש מאי 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה