מדדים ומחקרים

כרטיסי האשראי בטירוף: זה הסכום שבזבזתם בבלאק פריידי

חגי הקניות עדיין כאן ואירוע השיא - הבלאק פריידי מתרחש ממש בשעות אלה וכרטיסי האשראי בהתאם, עובדים קשה. אלה הסכומים שהוצאתם הבוקר
מערכת ice | 
עלייה בשימוש בכרטיסי האשראי בישראל (צילום unsplash, shutterstock)
למרות הגשם שהחל אתמול ברחבי הארץ, מבצעי בלאק פריידי 2022 בישראל מביאים משעות הבוקר היום פעילות גבוהה בהוצאות של הציבור בכרטיסי האשראי.
מנתוני שבא, מנהלת ומפתחת מערכת התשלומים הלאומית באשראי, עולה כי בין השעות 8:00 ל-11:00 נרשמו הוצאות בסכום כולל של למעלה מ-340 מיליון ש״ח. 
מדובר על עלייה של 8% לעומת השנה שעברה, ב-26 בנובמבר 2021, כאשר בין השעות 8:00 ל-11:00 נרשמו הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום של 315 מיליון ש״ח. בבלאק פריידי 2020, ב-27 בנובמבר 2020, עמדו ההוצאות על סכום של 260 מיליון ש״ח. 
הדקה העמוסה הבוקר היתה 10:42 במהלכה נרשמו למעלה מ-13,400 עסקאות בכרטיסי אשראי בהיקף של 2.9 מיליון ש״ח.
לפני שבוע סיכמו בשב"א את פעילות ההוצאות של הציבור הישראלי במהלך ימי שופינג IL אשר השנה הסתכמו ב-3.003 מיליארד שקל, מדובר על עלייה של 14.8% בהוצאות לעומת ימי המבצע אשתקד במהלכם ההוצאות עמדו על 2.616 מיליארד שקל בסך הכל
מנתוני שב״א עולה עוד כי עליות חדות נרשמו במגוון ענפי צריכה - בענף ההלבשה וההנעלה נרשמו הוצאות בסך 263.746 מיליון שקל, עלייה של 20.6% לעומת אשתקד בו ההוצאות בענף עמדו על 218.78 מיליון שקל בסך הכל.
בענף החשמל והאלקטרוניקה נרשמה צמיחה בהוצאות בהיקף של 21.5% כאשר השנה עמד הסכום על 234.937 מיליון שקל לעומת 193.43 מיליון שקל בשנה שעברה, זינוק דומה נרשם גם בהוצאות בחנויות ורשתות הספרים והצעצועים בהם ההוצאות עמדו על 34.624 מיליון שקל לעומת 28.49 מיליון ש״ח בשנה שעברה.
טלי הולנברג, סמנכ״לית הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות של שב״א: ״השנה, אנחנו רואים היטב מהנתונים, שהציבור הישראלי ניצל את ימי המבצעים על מנת לרכז בהם את הרכישות שהוא מבצע בענפי הצריכה השונים כדי ליהנות מההנחות השונות.  גם בעלי העסקים והרשתות יודעים שהמאמץ השיווקי שלהם בימים אלו מניב פירות ומוביל לימי שיא בפעילות העסקית שלהם ושל כל המשק״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה