כסף וצרכנות

הבלאק פריידי כבר כאן: אסוס או טרמינל X - מי באמת יותר זולה

הנחות הבלאק פריידי עודכנו היום גם אצל חברות האופנה והביוטי המובילות בארץ. במקביל, גם האתרים הפופולרים בחו"ל מציגים אחוזי הנחה גבוהים. אנחנו בדקנו איפה באמת יהיה לכם יותר שווה להזמין
מערכת ice | 
בלאק פריידי (צילום freepik)
בלאק פריידי יתחיל רשמית רק היום בחצות, אבל חברות האופנה והטיפוח כבר הגיעו אלינו עם מבצעים מיוחדים לקראת יום ההנחות הענק ביותר של השנה. אנחנו בדקנו עבורכם האם ההבטחות של החברות הללו באמת רלוונטיות עבור הצרכן הישראלי והאם באמת יש טעם לשלוף את כרטיסי האשראי.
רשת האופנה, אולי הפופולרית ביותר בארץ, היא ללא ספק זארה. החברה הפכה השנה את הרכישה לזמינה גם באתר ובאפליקציה ובהם היא מעדכנת היום שהמבצעים אצלה יתחילו רק בשעה 23:00 אבל אנחנו כבר יכולים לצפות במחיר הרלוונטי לשעת ההנחה. על פי האתר המחירים יגיעו להנחה של עד 40%.
היקף ההנחה הוא משתלם ביותר, במיוחד כשזה מגיע לפריטים היקרים יותר של החברה. למשל, מעיל בצבע שמנת עולה 659 שקלים במחיר מלא, אך היום בערב הוא יעלה רק 395 שקלים. מעיל נפוח עמיד במים עולה במחיר מלא 329 שקלים, אך היום הוא ירד למחיר של 197 שקלים בלבד. 
לצד המעילים נוכל למצוא שמלות במחיר של 120 שקלים במקום 200 שקל, ווסטים במחיר של 100 שקלים, חולצות ב-78 שקלים ורבים אחרים. ביחס למחירים המופקעים של זארה, מדובר בהנחות משמעותיות ומשתלמות ביותר. 
רשת אופנה פופולרית ועממית יותר היא H&M שמעניקה כבר עכשיו הנחה של 20% על מגוון מוצרים ובכל המחלקות שלה, עם הזנת קוד קופון מיוחד. אתר מקומי נוסף שמפנק בהנחות זה אלדו, לו גם חברת בת יותר זולה ופופולרית בשם ספרינג.
נוכל למצוא באתר שלהם הנחה של 30% כמעט כל המוצרים - הנחה שווה במיוחד שיכולה לעזור לנו בהצטיידות בנעלי מעבר למזג האוויר המוזר שבחוץ. יתרה מכך נוכל לאגור נעלי קיץ במחירים של פחות מ-200 שקלים לקראת השנה הבאה.
גם חברות הפארם המקומיות מציעות הנחות לבלאק פריידי. המובילה "סופר פארם" כבר הפכה את ההנחות לזמינות באתר שלה ועד ה-30.11. יחד עם זאת, היקף ההנחה אינו קבוע והוא שרירותי ביחס לסוג המותג והמוצר. עדיין, מסתמן שישנן הנחות משתלמות למדיי, דוגמת קרמים של אסתי לאודר בהנחה של מעל למאה שקלים, עשרות מוצרי איפור וטואלטיקה בהנחה של 50%, ו-40% הנחה אביזרי רפואה.
האתר של המתחרה בי פארם, מבית שופרסל, לא מעודכנת עם מבצעים כלשהם לבלאק פריידי, למעט המבצעים הרגילים שלה.
ענקית האופנה המקומית האחרונה היא טרמינל X, שמציעה הנחה של עד 70% על כלל הקטגוריות שלה. בתחום מוצרי הבית נוכל למצוא 40% הנחה על מוצרי פוקס, טרמינל X ונוספות. ישנן הנחות של 30% על מותגים נוספים. בקטגוריית הביוטי נוכל למצוא 50% הנחה וההנחה הגבוהה ביותר היא עבור מוצרי טרמינל X בכול הקטגוריות. לצד ההנחות הללו האתר מפרסם גם 10% הנחה נוספים בהזמנת קוד קופון.
הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהנחות גם באתרים הפופולריים בחו"ל: שי-אין ואסוס. בשי-אין נוכל למצוא הנחות של 85% על אלפי מוצרים. יחד עם זאת לאחרונה ישנם לא מעט דיווחים על כך שהחברה החלה להעלות את מחירי המוצרים שלה לרמות שטרם נראו. 
מי שמציגה מבצעים משתלמים לכאורה היא אסוס עם הנחה של עד 80% על כול האתר ו-20% נוספים בהזנת קוד קופון. יחד עם זאת לא מעט מוצרים לא זמינים למשלוח ארצה. עדיין, נוכל למצוא באתר מותגים פופולריים בהנחות משתלמות, דוגמת מעיל ורוד של קולומביה בפחות מ-300 שקלים וג'ינס של טופ שופ בפחות מ-200 שקל. 
עם זאת, חשוב לזכור שבעת רכישה מאתר שאינו מקומי חשוב לחשב מראש את המסים הנלווים בעת רכישה מעל ל-75 דולר וכמובן את דמי המשלוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה