מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: עונת החגים הגיעה בזמן הלא נכון

שני סרטי חג כיכבו בשבוע שעבר בטבלת הסרטים הנצפים ביותר בנטפליקס – למרות שאנחנו בדיוק בתקופה שבין החגים

יאיר מור | 
הדלקת נרות חנוכה (צילום מנדי הכטמן פלאש90)
חגי תשרי כבר עברו, ועד חנוכה יש עוד כמעט חודש שלם – אבל בנטפליקס עונת חגי החורף כבר בעיצומה, כאשר זהו השבוע השני ברציפות שבו שניים מעשרת הסרטים הנצפים – גם בעולם וגם בישראל – הם סרטי חג מולד (שגם הוא יגיע רק עוד חודש, בשלהי חנוכה): "חג מולד בלתי נשכח" במקום הראשון, גם בעולם וגם בארץ, ו"חג מולך איתך" במקום השביעי בעולם והשישי בישראל.
במקום השני בעולם והשביעי אצלנו סרט ההרפתקאות "סלמברלנד" בכיכובו של ג'ייסון מומואה ("אקווה-מן"); במקום השלישי בחו"ל והשני בישראל "הפלא"; במקום הרביעי גם פה וגם שם "אנולה הולמס 2" – ובחו"ל 'אפקט הקץ'-אפ' מביא גם את הסרט המקורי בסדרה, "אנולה הולמס", למקום ה-11; ובמקום החמישי בעולם "שירת סרטני הנהר" – סרט שאינו זמין לצפייה בישראל ואין לו כרגע שם בעברית, אך זהו שמו של ספרה של דליה אוונס עליו הוא מבוסס, שהיה הספר הנמכר בישראל ב-2020.
החמישייה השנייה בעולם מתחילה עם "כדור תועה 2" הצרפתי, שבישראל נמצא מקום אחד גבוה יותר – ואגב, גורר גם הוא את הסרט הקודם בסדרה מעלה, אך רק למעמקי העשירייה השנייה; במקום השמיני בעולם "Minions & More Volume 2", שאינו זמין אצלנו; סרט המלחמה הגרמני "במערב אין כל חדש" במקום התשיעי בעולם; ו"האחות הטובה" במקום העשירי.
בישראל אפשר למצוא בעשירייה כמה וכמה סרטים שלא מופיעים בשתי העשיריות העולמיות: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" במקום השלישי; "מכורה" במקום השמיני; "המטרה כדורגל" במקום התשיעי; ו"Medieval" (בדקנו. אין לו שם בעברית) במקום העשירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה