מדדים ומחקרים

הפיתוח הישראלי שעומד לשנות את עולם הקנאביס

שלושה יזמים ישראלים - ערן מלכי, גפן מלכי וג'וני סלומון מחברת 'קוואקה' – מפתחים בימים אלו פתרון לבעיית הדאטא בשוק קנאביס שיכול לשנות מקצה לקצה את יעילות תפוקתה המסחרית
מערכת ice | 
קנאביס (צילום unsplash)
תעשיית הקנאביס העולמית מתפתחת בקצב של מאות מיליוני דולרים מסביב לעולם בכל שנה, בעיקר בשווקי הפנאי והלגליזציה, אך עולם הקנאביס הרפואי והשוק הישראלי שנמצא בחוד החנית שלו, עדיין סובלים ממספר חסמי התפתחות מהותיים: רגולציה איטית ומסורבלת, תדמית ציבורית שלילית, תדמית עסקית המקרינה סיכון גבוה למשקיעים ובעיקר, חוסר בדאטא מבוסס שגורם למטופלים ולחברות היצרניות קושי מהותי בבחירת הזנים והמוצרים הנכונים.
המחסור בידע מדויק אודות הרגלי הטיפול של בעלי הרישיון לקנאביס רפואי, בדגש על תבניות טיפול רוחביות עקביות המראות יעילות בקנה מידה ציבורי מהותי, גורם להשקעה מבוזבזת מצד בתי המרקחת שממלאים את המדפים שלהם במוצרים רבים שתופסים מקום ולבסוף גם נפסלים למכירה עקב תפוגת תוקף. מצדו השני של המטבע, מטופלים רבים תרים חודש אחר חודש בניסיון למצוא את המוצר הנכון שיוביל לשיפור בתוצאות הטיפול שלהם, בדרך כלל ללא שום מידע מדויק שיוכלו להכווין בעזרתו את תהליך החיפוש.
שלושה יזמים ישראלים - ערן מלכי, גפן מלכי וג'וני סלומון מחברת 'קוואקה' – מפתחים בימים אלו פתרון לבעיית הדאטא בשוק קנאביס שיכול לשנות מקצה לקצה את יעילות תפוקתה המסחרית של שרשרת הגידול-ייצור-מכירה ולעזור לכל אותם מטופלים לשפר באופן משמעותי את תוצאות הטיפול שלהם. האלגוריתם הייחודי לחיזוי טרנדים בשוק הקנאביס הרפואי שמפתחת החברה, יהיה מסוגל לספק תחזית מלאה להצלחת המכירות של מוצר מסוים בהתבסס על משתנים כמו נראות המוצר, פופולאריות החברה, תכולת חומרים פעילים, טיב ההשפעה על המטופל הממוצע ומאפיינים נוספים.
חברת 'קוואקה' מפעילה את אתר "בריא בישראל", האתר הגדול ביותר שפועל בישראל כבר 4 שנים בתחום הקנאביס הרפואי, במטרה להנגיש את המידע המקצועי ביותר אודות הטיפול בקנאביס למטופלים, רופאים, נציגי רגולציה ואנשי עסקים כאחד. הידע והניסיון הרב שצברה עד היום החברה בפיתוח ובייעוץ למטופלים, למרפאות ולחברות קנאביס מסחריות, מושקעים כולם בפיתוח האלגוריתם החדש, שעתיד לשנות בקרוב את תמונת המצב בשוק הקנאביס הישראלי ובסצנת המדקליזציה העולמית של צמח הקנאביס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה