כסף וצרכנות

בטרסידס החלה לייצא זנים לשימוש קנאביס רפואי לשוק הקנדי

החברה הישראלית עושה את המהלך כשלושה חודשים אחרי שהייתה לחברה הראשונה לייצא זרעי קנאביס מחוץ לישראל
מערכת ice | 
עדו מרגלית מנכ"ל בטרסידס (BetterSeeds) (צילום freepik, LUZ, באדיבות BetterSeeds)
חברת בטרסידס (BetterSeeds), חברת האגריטק והזרעים הישראלית העוסקת בפיתוח והשבחה של זרעי קנאביס וזרעים חקלאיים, מעדכנת כי משלוח זרעי הקנאביס הרפואי הראשון מישראל יצא בחודש אוגוסט לקנדה. לפני כארבעה חודשים הודיע משרד החקלאות על ייצוא ראשון של זרעי המפ לארה"ב, גם הם של בטרסידס. המשלוח הנוכחי הוא הראשון שיוצא מישראל המכיל מגוון זנים של זרעי קנאביס רפואי לשימוש לצרכים רפואיים בשוק הקנדי.
קנדה היא מהשווקים  הגדולים והמפותחים ביותר בעולם בתחום הקנאביס הרפואי. השוק הקנדי היה בין הראשונים לאפשר את השימוש בקנאביס לצרכים רפואיים וצרכי פנאי. הזרעים שנכללו במשלוח ואותם פיתחה בטרסידס הם זרעי הקנאביס הרפואי היציבים הראשונים בעולם. זרעים אלה, אשר נבחנים כעת באתר החברה במונטריאול להתאמתם לשוק הקנדי, מאפשרים לראשונה סטנדרטיזציה בענף הקנאביס הרפואי.
תעשיית הקנאביס העולמית צומחת בקצב מהיר והמגדלים נדרשים לעשות התאמות בשיטות הגידול ובזנים, על מנת להתאים לדרישות השוק המשתנות. בעזרת זנים יציבים העונים לדרישות השוק, נותנת בטרסידס מענה לאחת מנקודות התורפה של תעשיית הקנאביס כיום. בטרסידס צפויה להגדיל את פעילותה לשווקים נוספים בחודשים הקרובים.
ייצוא הזרעים מתאפשר בעקבות פעילות אינטנסיבית של פורום חברות זרעי הקנאביס הרפואי בחטיבת הזרעים של איגוד לשכות המסחר. הפורום, בראשות מנכ"ל בטרסידס עדו מרגלית, הביא לשינוי החלטת הממשלה 4490 לייצוא של קנאביס רפואי, כך שיתאפשר לייצא גם זרעי קנאביס. שינוי ההחלטה התקבל בהצבעה במסגרת אישור חוק ההסדרים בממשלה בחודש אוגוסט 2021. תיקון ההחלטה, פתח אפיק כלכלי משמעותי עבור תעשיית הזרעים הישראלית וממצב את ישראל כמובילה עולמית בפיתוחים וחדשנות בתעשיית הזרעים גם בענף הקנאביס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה