מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: תמיר גרינברג כובש פסגה חדשה

זוכה העונה הקודמת של "הכוכב הבא" כובש את תחנות הרדיו עם שיר חדש רגע לפני תחילת עונתה החדשה של התוכנית. מי עוד עשו השבוע קאמבקים מרשימים?
יאיר מור |  4
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
רגע לפני שהעונה החדשה של "הכוכב הבא" עולה לשידור, זוכה העונה הקודמת, תמיר גרינברג, כובש את מצעד ההשמעות ברדיו הישראלי עם שירו החדש, "Into the Night", כך לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
גרינברג מדיח מהצמרת את "חנניה" של חנן בן ארי, שנפרד מהמקום הראשון אחרי שבועיים רצופים ויורד למקום השני; "מה איתי" של עדן בן זקן" עולה מהמקום החמישי לשלישי; המנון הגאווה "Cute Boy" של נונו ושגיא קריב דורך במקום הרביעי; ו"זה לא בא בקלות" של שלמה ארצי מזנק מהמקום השמיני לחמישי.
ברשימת האמנים המושמעים ביותר בישראל, אף אחד לא מתקרב לאיל גולן, שממשיך לשמור על המקום הראשון; עדן בן זקן עולה למקום השני, ומורידה את שרית חדד למקום השלישי – אם כי ההפרש ביניהן הוא שתי השמעות בלבד; במקום הרביעי ליאור נרקיס, שמזנק 10 מקומות לעומת השבוע הקודם; ובמקום החמישי דורך עדן חסון.
בטבלת השירים הבינלאומיים, ממשיכה ביונסה להוביל בהפרש עצום עם "Break My Soul"; הארי סטיילס ממשיך לככב ברשימה פעמיים, כאשר "As It Was" במקום השני ו"Late Night Talking" במקום הרביעי; "Glimpse of Us" של ג'וג'י במקום השלישי; ו"Bam Bam" של קמילה קביו ואד שירן במקום החמישי.
ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, שני קאמבקים גדולים תופסים את המקומות הראשונים: הביטלס, שבשבוע שעבר היו משום מה רק במקום השמיני, מזנקים חזרה למקום הראשון כמו כמעט כל שבוע מתחילת השנה, וביונסה, שבשבוע שעבר כלל לא היתה בין 20 האמנים המושמעים ביותר, חוזרת למקום השני; דואה ליפה שומרת על המקום השלישי; הארי סטיילס יורד מהמקום הראשון לרביעי; ואד שירן יורד מהמקום השני לחמישי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תמיר גרינברג המוכשר
    גילה 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיר גרינברג, עם קול כמו שלך ושיריך המשובחים עתידך מובטח. אתה מזכיר מאד את ג'ו קוקר, מציעה לך לשלב את שיריו ברפרטואר שלך, אני בטוחה שקהל המאזינים יתלהב. מאחלת לך שתגיע לגבהים!!!
    סגור
  • 3.
    תמיר גרינברג (ל"ת)
    גילה 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק תמיר לארוויזיון (ל"ת)
    מלי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תמיר זמר ענק
    מלי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש משהו שכדאי שיהיה הזמר שלנו לארוויזיון זה אך ורק *תמיר* האגדי
    סגור