מדדים ומחקרים

דירוג הערים היקרות: איפה תוציאו הכי הרבה על מגורים?

הונג קונג מככבת בראש המדד כבר שנה שלישית ברציפות, ופאריז שבעבר הובילה את מדד הערים היקרות יצאה מהטופ 30. כמה ערים של ישראל ברשימה?
מערכת ice |  1
כלכלה בעולם (צילום vecteezy)
חברת הניידות הבינלאומית ECA International פרסמה היום (רביעי) את הרשימה השנתית שלה לערים היקרות ביותר למגורים, כאשר במקום הראשון זו השנה השלישית ברציפות - העיר היקרה ביותר למחיה בעולם היא הונג קונג שבסין.
הרשימה מורכבת על סמך שכלול של מספר גורמים כמו שכר דירה, מחירי תחבורה ציבורית, חוזק המטבע המקומי ומחיר ממוצע של מוצרי יסוד כמו שמן לבישול וחלב. המדד מתמקד בערים עבור רילוקיישן לעובדים זרים, ואיזו עיר בעצם הכי יקרה למעבר.

יבשת אסיה מככבת במדד עם לא פחות מחמש ערים בטופ 10: הונג קונג, טוקיו, שנחאי, גואנגג'ואו וסיאול. הבירה הצרפתית פריז שהובילה בעבר את הרשימה יצאה מהטופ 30, כמו גם רומא, מדריד ובריסל, ובכלל הערים הגדולות בגוש האירו שירדו בדירוג. מוסקבה ירדה למקום ה-62 בעקבות המלחמה עם אוקראינה.
 
העיר היקרה באירופה הינה ז'נבה שבשוויץ שמתייצבת במקום השלישי אחרי הונג קונג וניו-יורק. בגזרה הישראלית: תל אביב קופצת למקום השישי בדירוג לאחר ששנה שעברה הייתה במקום השביעי, וירושלים קופצת גם היא למקום ה-15, ובכך ישראל עם שתי מדינות בטופ 20.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינות מטומטמות שרק גורמות סבל לאחריות
    דוש 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה מה השכר מינימום שמרוויחים שלוש מדינות בראש הרשימה ?
    סגור