מדדים ומחקרים

מאסק איבד 12 מיליארד דולר, לאן נעלם מארק צוקרברג?

תזוזות חדות ברשימת עשירי העולם, כאשר האיש העשיר ביותר ירד אחרי פרסום הדוחות המצוינים של טסלה בלמעלה מ-4 אחוז מהונו, גם בזוס ומייסד פייסבוק שכבר מזמן לא בעשירייה הראשונה חוו ירידות כואבות, אבל מי בכל זאת זינקו?
מערכת ice |  3
אילון מאסק מארק צוקרברג (צילום פייסבוק מארק צוקרברג ויקיפדיה)
יממה גרועה מאוד עברה על מרבית עשירי העולם. עשרות מיליארדי דולרים ירדו מהונם של כמה ממובילי הרשימה, אבל היו גם כאלו שניצלו מרוע הגזירה והצליחו לשפר במעט את מיקומם בטבלת עשירי העולם.
הבולט שבהם הוא האיש העשיר בעולם אילון מאסק. מייסד טסלה וספייס X איבד לא פחות מ-12.1 מיליארד דולר, כ-4.4 אחוז מכלל הונו שעומד כעת על 262.9 מיליארד דולר בסך הכל, אך עדיין בפער ניכר מהמקום השני בו ניצב ג'ף בזוס.
גם בזוס אגב, יכול להיות מאוכזב מאוד לאחר שירד ב-4.1 מיליארד דולר להון של 179.8 מיליארד דולר בסך הכל, המשמעות היא שמייסד אמזון ומנכ"ל החברה לשעבר, איבד 2.24 אחוז מהונו הכולל. ברנר ארנו צמצם ממנו פערים ועלה להון של 168.8 מיליארד דולר כשהוסיף למאזנו 3.2 מיליארד דולר.

לארי פייג' שבמקום השמיני ירד ב-1.7 מיליארד דולר להון של 109.1 מיליארד דולר, מוקש אמבני ההודי נכנס למקום התשיעי עם זינוק של 5.3 מיליארד דולר בהונו שעומד כעת על 105.1 מיליארד דולר.
הוא הוריד בדירוג את סרגיי ברין מגוגל למקום ה-10 שבעצמו איבד 1.6 מיליארד דולר בדרך ל-104.8 מיליארד דולר. ואיפה מרק צוקרברג? מי שעד לא מזמן היה במקום הרביעי, כבר במקום ה-16 בעקבות ירידה של 5.9 מיליארד דולר בהונו ששוים 7.57 אחוז בסך הכל וכעת הוא שווה 71.8 מיליארד דולר בלבד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה מסכנים הפסידו מליארדים חחחחח (ל"ת)
    ייייייישששששש 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כאשר גבר סובל עבור אישה
    עדי חיון 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ובעלי נשואים בערך 7 שנים. התחתנו באושר עם שני ילדים, ילד וילדה. לפני 3 חודשים התחלתי להבחין בהתנהגות מוזרה שלו וכמה שבועות לאחר מכן גיליתי שבעלי רואה מישהו. הוא התחיל לחזור מאוחר מהעבודה, כמעט ולא אכפת לו ממני או מהילדים, לפעמים הוא יוצא ואפילו לא חוזר הביתה בערך 2-3 ימים. עשיתי כל מה שיכולתי לתקן את הבעיה אבל הכל ללא הועיל. נהייתי מודאג מאוד והייתי צריך עזרה. כאשר גלשתי באינטרנט יום אחד, נתקלתי באתר שהציע כי ד"ר איגבינוביה יכול לסייע בפתרון בעיות זוגיות, לשחזר מערכות יחסים שבורות וכן הלאה. אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא עשה לי כישוף. יומיים לאחר מכן, בעלי הגיע אלי והתנצל על העוולות שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לשגרה. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר .. הכל בזכות ד"ר איגבינוביה. אם אתה צריך מאגר כישוף שיכול להטיל כישוף שבאמת עובד, אני מציע לך לפנות אליו. הוא לא יאכזב אותך. זוהי הדואר האלקטרוני שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp / viber +12162022709 לקחת דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך
    סגור
  • 1.
    אבדו מהונם
    דורי 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליארד לכאן או לכאן מי סופר? ואגב מי צריך כל כך הרבה כסף?
    סגור