מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עדן חסון לא מפסיק לשבור שיאים

הישג כפול נוסף לעדן חסון ברשימות ההאזנה של אפליקציית המוזיקה הפופולארית בעולם. ואיפה נמצאת נועה קירל עם הלהיט החדש יחד עם איתי גלו?
יאיר מור |  2
ספוטיפיי ועדן חסון (צילום pixabay, יוטיוב/ עדן חסון)
אם לעדן חסון יש בבית רשימה של הישגים סמליים בדרך להפיכה לאחד הזמרים הפופולאריים בישראל, סביר להניח שכבר לא נשאר בה מקום לסעיפים חדשים שמוכיחים שהוא נמצא בשורה אחת עם אייל גולן ועומר אדם, כך מסתמן לפי הטבלאות של אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי.
אמנם, ברשימת השירים המואזנים בישראל בשבוע שחלף חסון מופיע בפעם הראשונה במקום הרביעי בלבד עם "מה פספסתי" שמזנק ארבעה שלבים (וההופעה הבאה שלו היא "ככה כל יום" במקום התשיעי); זאת בעוד שלושת המובילים השבוע נשארים כמו בשבוע שעבר – "לך לישון" של אנה זק במקום הראשון, "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז במקום השני ו"לבד על המיטה של עומר אדם" בשלישי; ולמקום החמישי יורד "Heat Waves" של גלאס אנימלס. מי שלא הצליחה עדיין להתברג ברשימה היא נועה קירל, יחד עם איתי גלו ו"פעמון", שאמנם רשמו עלייה מרשימה של 162 מקומות בשבוע השני שלהם בטבלה, אך הגיעו רק למקום השישי.

בחמישיית האמנים הפופולאריים ביותר אין שינוי: עדן חסון שומר שבוע נוסף על המקום השני, אחרי עומר אדם ולפני אייל גולן, כאשר במקום הרביעי נמצא הראפר טונה ובמקום החמישי רביד פלוטניק.
אך ברשימת האלבומים רושם חסון הישג היסטורי נוסף, כאשר "שמישהו יעצור אותי", שכפי שהזכרנו בשבועיים הקודמים מחזיק (יחד עם כמה עשרות אלבומים אחרים ב-200 המובילים) בתואר האלבום הוותיק ברשימה שמופיע בה מיומה הראשון לפני יותר משנה וחצי, עולה מקום נוסף למקום השלישי, ובכך משיג שני תארים – השיר הוותיר ביותר שהצליח להיכנס אי פעם לשלושת הגדולים, והפעם הראשונה שבה שניים מתוך שלושת האלבומים המואזנים במדינה שייכים לאותו אמן, מאחר שבמקום הראשון נמצא "אלבום 2"; בין שני האלבומים של חסון נמצא טונה עם "מזרח פרוע"; "Montero" של ליל נאז X יורד למקום הרביעי; ו"תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק נשאר במקום החמישי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה
    אני 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אפשר לחשוב איזה זמן דגול הוא ממש לא זמר לדעתי סתם צווחן .....
    סגור
  • אי אפשר להשוות אותו לזמר אחר
    מעריצה מס 1 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט הזמר הכי , אבל הכי טוב בארץ!!
    סגור