מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: הסיבה שהסרטים המצליחים בחו"ל "נכשלו" בישראל

למה שליש מהסרטים הפופולאריים ביותר בנטפליקס בשבוע האחרון לא נמצאים כלל ברשימה הישראלית, ואיך כל יתר הסרטים ברשימות מדורגים בסדר שונה לחלוטין?
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום pexels)
שלושה מתוך עשרת הסרטים הפופולאריים ביותר בנטפליקס בשבוע שעבר – שליש מהרשימה – לא נמצאים ברשימה הישראלית מאותה סיבה: הם פשוט לא זמינים לצפייה בארץ. הסרטים הללו הם דרמת הקריקט ההודית "1983: כובשים את העולם"; "ג'ון וויק 2" בכיכובו של קיאנו ריבס, שעושה קאמבק בשנים האחרונות; ו"המתים לא מתים".
אבל גם הסרטים האחרים ברשימה שונים למדי בין ישראל לעולם – לפחות בדירוג הפופולאריות שלהם: במקום הראשון בעולם נמצא המותחן השוודי "מבצע סרטן שחור", שבישראל מסתפק במקום הרביעי; במקום הראשון בישראל נמצאת הדרמה הרומנטית הטורקית "חוף מבטחים", שבעולם מסתפקת במקום השלישי; להיט המד"ב "פרויקט אדם" בכיכובו של ראיין ריינולדס דווקא מדורג קרוב למדי – שני בעולם ושלישי בישראל – וכמוהו גם מותחן הפשע "זורעים רוח", שמדורג חמישי בישראל ושישי בעולם; לעומת זאת, הסרט הרומנטי הפרוביאני "עד שניפגש", שנמצא במקום השני בישראל, מסתפק במקום השביעי בלבד בעולם.
במקום הרביעי בעולם, והשישי בישראל, נמצא סרט המשפחה "רובי המצילה"; ובמקום החמישי העולמי "איש מזל התאומים" בכיכובו של וויל סמית'.
הרביעייה האחרונה בישראל כוללת את מותחן הפשע "שחור וכחול", סרט הטבע "אתגר בטבע – הסרט: בלגן בספארי" בכיכובו של ההרפתקן הבריטי בר גרילס, "ספיידרמן: רחוק מהבית" בכיכובו של טום הולנד והמותחן "סוף שבוע מסוכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה