מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: בזוס הרוויח השבוע 20.3 מיליארד דולר

ג'ף בזוס אמנם עדיין נמצא במקום השלישי בעולם אך רשם עלייה מטורפת בשווי כל נכסיו בשיעור של יותר מ-20 מיליארד דולר, מאסק רשם עלייה דומה של קצת יותר מ-17 מיליארד דולר | דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice | 
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הפיננסי הבינלאומי "פורבס": בראש הרשימה ניצב מייסד ומנכ"ל טסלה וספייסX עם שווי הון המוערך ב-249.4 מיליארד דולר, השווי של מאסק עלה ב-17.1 מיליארד דולר בשבוע האחרון. 
איך זה קרה? ככל הנראה בגלל הדיווח של יצרנית הרכב החשמלי טסלה שהחזיקה, נכון לסוף 2021, מטבעות ביטקוין בשווי כולל של 1.99 מיליארד דולר, כך לפי מסמך שהגישה החברה ביום שני האחרון לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC). הדבר ככל הנראה השפיע על מניית טסלה.
במקום השני נמצא המיליארדר הצרפתי, ברנאר ארנו, הבעלים של תאגיד היוקרה LVMH ששווי נכסיו עלה בשבוע האחרון בכמיליארד דולר. במקום השלישי, מנכ"ל ומייסד אמזון ובלו אוריג'ין שששווי ההון שלו גדל בצורה דרמטית בשיעור של 20.3 מיליארד דולר בשבוע האחרון.
במקום הרביעי, מייסד מיקרוסופט ביל גייטס רשם עלייה יחסית קטנה ביחס לשער המיליארדרים בשיעור של 600 מיליון דולר "בלבד", כעת המיליארדר מוערך בשווי של 132.4 מיליארד דולר. מייסד גוגל, לארי פייג' נועל את החמישייה הראשונה והוא המיליארדר היחידי בחמישייה הראשונה שרשם ירידה בשוויו מהשבוע האחרון בשיעור של 4.9 מיליארד דולר וכעת הוא מוערך ב-117.5 מיליארד דולר. 
האישה העשירה בעולם היא יורשת לוריאל, פרנסואה בטנקור מאיירס, שעלתה למקום ה-11 וחלפה על פניו של מייסד ומנכ"ל מטא (פייסבוק לשעבר) מארק צוקרברג והיא מוערכת כעת בשווי של 82.5 מיליארד דולר. בגזרת הישראלים, לפי פורבס אייל עופר הוא העשיר בישראל עם שווי של 11.5 מיליארד דולר לאחר שרשם בשבוע האחרון עלייה של כ-300 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה